cloud watching Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg kjenner en som heter det og synes selv navnet er kjempefint. Sambo er ikke helt enig. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 Enig med din samboer, det likte jeg desverre ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 24. august 2006 #3 Del Skrevet 24. august 2006 Ble litt i stuss om kjønn, men kanskje gutt? Syns øyvor er fint jentenavn iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #4 Del Skrevet 24. august 2006 nei det likte jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlinkiPlonk Skrevet 24. august 2006 #5 Del Skrevet 24. august 2006 Øyvar...hm...litt uvant kanskje, men slett ikke stygt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #6 Del Skrevet 24. august 2006 Uvant, men ikke stygt heller Jeg likte det ikke så godt, men stygt er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #7 Del Skrevet 24. august 2006 Yngvar er penere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cloud watching Skrevet 27. august 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 27. august 2006 Det er en gutt ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. august 2006 #9 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg synes ikke noe om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #10 Del Skrevet 27. august 2006 Synes det kommer an på hvilken dialekt dere har. Har prøvd å sagt det på min dialekt som er rogalandsdialekt og synes det blir kjempebra. Tror det blir et bra navn på alle vestlandsdialekter, og kanskje på nordnorske dialekter og på trøndersk? Men prøvde å si det på oslodialekt, og da gikk det ikke helt. Tror mange østlandsdialekter trenger litt mer "jålete" navn. Dette var min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cloud watching Skrevet 28. august 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 28. august 2006 Vi er fra østlandet, men bor i Bergen:) Jeg liker IKKE jålete navn selv om jeg snakker østlandsdialekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #12 Del Skrevet 31. august 2006 hvor får dere alle dissa navnene ifra? Hver sin smak...... Men ALDRI hørt det noen sted.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #13 Del Skrevet 1. september 2006 Aldri hørt navnet før, og ble nok litt i tvil om det var gutte- eller jentenavn. Øyvor er jo herlig jentenavn, og Øyvar kan godt være et klingende og fint navn det også.... men noen navn må ha litt tilvenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #14 Del Skrevet 6. september 2006 Ja, når jeg tenker meg om er det kanskje litt fordomsfullt å tenke at østlendinger må ha jålenavn. Bra at du opprinnelig er fra østlandet, og ikke lever opp til den fordommen, sånn at jeg må ta den opp til revurdering:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #15 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg synes det er kjempefint! Sterkt og ogrinalt, eneste minus er at folk kan bli usikre på skrivemåten Øyvar/d. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå