Gå til innhold

Noen som kan hjelpe ang fødselspenger??

Anbefalte innlegg

Ble ferdig utdannet i mai 06 som hjelppleier, har jobbet som sommer vikar og har kontrakt som vikar etter tilkaling, dette gir ikke så mye jobb og ikke så mye penger, vet at man må ha jobbet 6 av de 10 siste mnd for og få fødselspenger ellers gjelder engangstødnad. men er så dårlig i dette svangerskapet og skal til legen nå neste onskdag, har bekkenløsning og mangel på energi, orker ingenting.

Er redd for at jeg blir sykemeldt en lenger periode og da kan jeg ikke jobbe noe ekstra heller, det blir ikke mye penger av og gå sykemeldt når man da kanskje bare står satt opp på en vakt i uka ,for man får vell ikke mer penger av og gå sykemeldt enn det man egentlig skulle ha jobbet?

Sliter med penger sen før og synes dette er slitsomt, noen som kan hjelpe meg?

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke helt hvordan det fungerer nå, siden det er årevis siden jeg var sykemeldt sist -men da var det sånn at sykepengene ble utregnet av et gjennomsnitt de siste ukene/månedene eller lignende..

Så det som vil lønne seg for deg er å jobbe så mye og så lenge du klarer, selv om du allerede nå føler deg utslitt.

Noe andre små tiltak i hverdagen som kan gi deg mer energi til overs? Har vært plaget med bekkenet selv,og det er endel småting som gjør det "enklere" å leve med og, men om det er forenelig med jobben din er jo en annen sak :)

Lykke til iallefall, sender over litt energi jeg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...