snart mamma 83 Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Søstera mi ringte meg og ho jobber med ei som hadde ei nydelig vugge.. Ei jeg har kjeeemmmpe lyst på.. Men, problemet er da at samboeren min heller vil ho den han hadde som baby( skjønner jo det da) Men denne vugga er rosemalt.. Og det syns jeg ikke er fint..Paser hvertfall ikke inn i stua mi.. Så hvis jeg velger den jeg har lyst på blir vel både samboeren og svigermor fornærma.. Men, jeg skal være sta.. enten den vugga eller ingen vugge.. Kommer kanskje til å angre på det..?
mensana Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Hvis du får velge hvilken vugge som skal brukes kan sambo få velge noe annet, kanskje....? Som stellebord, ting til barnerommet etc..? Litt må de jo få være med å bestemme..... selv om jeg skjønner deg godt! Svigermor sine meninger skal du derimot ikke la deg styre av! Blås i henne.
snart mamma 83 Skrevet 24. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2006 Ja, nå fant vi en slag løsning.. det blir hans gamle seng.. noe han roe seg med. Jippi.. kommer med en liten hvit løgn til svigermor da om at vi fikk denne vugga!! da kan ho ikke si noe.. ungen må jo ha en plass å sove hos ho og.. (ro ro)
mensana Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Høres ut som en god plan! :-)) - og alle ble fornøyde. Veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå