Allean, Fia og lillebror Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Jeg er fem dager på overtid i dag. Tirsdag kveld hadde jeg skikkelig vondt i magen, så jeg reiste meg opp fra sengen. I det jeg reiste meg opp kjente jeg at det begynte å renne litt. Ble litt våt i trusa. Sånn ca to spiseskjeer med klar væske som kom ut. Jeg regnet med at vannet mitt begynte å gå og tok på meg et bind og gikk og la meg igjen. Våknet på morgen med mens smerter som kom hvert tiende minutt. Utover dagen gav det seg og har bare hatt murringer og sterke kynnere siden. I dag morges ringte jeg til føden for å fortelle hva som hadde skjedd. De viste ikke helt om det hadde vært fostervann eller ikke, og sa at jeg fikk ringe tilbake om jeg fikk feber om babyen sluttet å sparke eller om det gikk mer vann. Jeg ble jo bare enda mer redd av å ta denne telefonen. Jeg klarer liksom ikke å slappe ordentlig av. Nå sitter jeg her med sterke vonde kynnere, og er redd babyen min kan få en infeksjon. Uff skulle ønske den bare ville komme ut.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Men dra ned der og be de skjekke ut åpningen og modenhet! Ring å si du er redd og blir mer roligere av å ha vært på kontroll.
Enda en! Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Enig med mammen over! Dra inn. Skal man vente til noe er kanskje galt? Er man redd må man bli hørt. Lykke til!
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Støtter de andre to her- dra å få det undersøkt. Heller en tur for masse enn en for lite...De fleste sykehus har jo prinsipper om å starte fødsel så og så lang tid etter vannavgang...Pakk derfor bagen og dra nedover.. Det de konkret kan gjøre er å se om du har åpning og om det pipler vann hvis du hoster/eller noen rugger på magen din (jeg gjorde dette søndag etter mye utflod). Kom innom å fortell hvordan det gikk...Jeg håper det kommer igang nå-Lykke til!!!
Allean, Fia og lillebror Skrevet 25. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2006 Hei Tusen takk for svar. Jeg var en tur på sykehuset i går kveld. De tok en ctg registrering sjekket urinen min og tempen min. Alt var normalt, De ristet på magen min og spurte meg om det kom noe mer vann noe det ikke gjorde. Men de tok ingen GU. De mente at det hadde rent mer vann hele tiden hvis det virkelig hadde vært vannavgang. Jeg ble i alle fall mye rolligere av å få vite at babyen hadde det helt fint inne i magen. I dag skal mannen være hjemme fra jobben etter som vi brukte halve natten på å kjøre frem og tilbake til sykehuset. Vi får finne på noe koselig. Er så lei av å sitte her og bare vente og bekymre seg.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 Masse lykke til til deg - har vært på sykehuset selv i natt pga av at vannet gikk klokka 2, så mannen sover som bare det. Jeg er også trøtt, men har rier ca hvert 7. minutt, så får ikke sove! Håper bare at det snart tar seg enda mer opp, slik at det blir fødsel!!! Håper dere får en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå