Gå til innhold

November: Hormoner, tårer og mye føleleser!


Maysan27

Anbefalte innlegg

Føler meg til tider ekstemt unormal, kan gråte i en time av gangen, uten spesiell grunn. Og kjæresten mener selvsagt jeg bare er sutrete og klager og at jeg ikke har noen grunn til å gråte. Prøver å forklare at det er en del aktive hormoner i kroppen som kan jobbe litt mot meg og at det er mye følelser i sving. Jeg blir veldig såret av å ikke få noe støtte, men heller kjeft, sure miner og beskyldninger om å være en sutrete unge.

 

Jeg er stort sett glad og fornøyd og pålegger ikke han mye ekstra heller. jeg er sykemeldt (pga nattarbeid) så jeg tar meg av alt hjemme, inkl vask, mat og jeg gjør virkelig så godt jeg kan for at vi skal ha det bra men føler meg motarbeidet. Lurer på om jeg virkelig er bare sutrete eller om jeg kan gjøre noe anneldes for at ting skal føles bra? Noen råd?

Hvordan få han til å forstå hormonene mine?

 

Klem fra fortvilet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i det du skriver! Føler også at jeg ikke kjenner meg igjen for tiden... Kjæresten min har nettopp begynt på politihøgskolen og pendler derfor til Oslo. Er mye borte og jeg synes han viser så lite forståelse for meg:-( Vi har en datter på 3 år fra før og jeg har bekkenproblemer. det er jeg som lever og henter i barnehagen og styrer med alt hjemme! Så det hadde vært koslig med noen hyggelige ord når han kom hjem... men nei, da får jeg bare høre at han er sliten. At han skal på skolen tidlig og at det er noe sosialt på kvelden. Han fikk klar beskjed i dag at i morgen får han komme hjem med siste transport og heller gå glipp av noe. Han har trossalt en familie å ta seg av også!!!! Tror bare det hjelper å sette grenser jeg. Han var så ekstremt opptatt av svangerskapet sist, men nå er det liksom bare der. Føler meg litt ensom og har lyst til bare å grine, men det er nok bare hormonene. Jeg er jo ikke sånn ellers, da er jeg sprudlene og gla. Føler meg litt bitch nå, men føler meg jo heller ikke så atraktiv...vralter jo som ei gås og ser ut som ei gammel kjerring når jeg legger meg på kveldene og står opp på morningen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...