buggi med 2 jenter Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 er det noen som har erfaring med vogner av dette merket?
mamma-til-3søte små Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Det lurer jeg også på! Har sett på vognen High Trek med bærebag Windoo, og den virker så utrolig lett (understell er bare 8 kg)! Hadde tenkt å spørre noen her inne så jeg dytter bare dette innlegget opp, og håper noen har erfaring med dette merket. :-)
LegallyBlond Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Kan prøve å søke på den i forum i ruten oppe til venstre på skjermen. HAr den ikke selv, men har bare hørt positivt om den. Sett flere her inne som har den, og skryter den opp i skyene. Absolutt en vogn jeg ville kikket nærmere på om jeg skulle hatt ny vogn nå. Dessuten er den Windoo-bagen en av de største og luneste bagene som er på trehjulinger. Synes den ser kjempegod ut.
LegallyBlond Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Synes du Windoo bagen så knøttliten ut?? Eller selve sittedelen? Bagen er iallefall ikke spesielt liten. Mye mindre enn duobagene/bagvognene til simo, brio eller emmaljunga. Men til 3-hjulinger er dette faktisk en av de største bagene som finnes. Synes de ser romslige ut jeg =)
Sassy. Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Jeg har bebe confort - Lola og er superfornøyd med den. Har brukt den siden snuppi var ca 3 måneder,og hun liker seg best i den vogna (har stor bagvogn i tillegg),hun får se litt mer av verden i den :-) Den er god å kjøre (men absolutt ikke noe vogn for å gå i skog og mark,små runde hjul....kanskje ikke så grei på humpete og ujevn brostein) Har også bilsete som bare "klikkes" på understellet,veldig greit til korte turer på butikken feks. Og den tar kjempeliten plass i bilen :-)
Cille81 Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 tenker selv at kjøpe den:-) den fineste av de 3-hjulingene jeg har sett på og en av de med størst bag.I tillegg tøffe farger.blir nok den på meg:-)
saharas Skrevet 10. september 2006 #8 Skrevet 10. september 2006 Joho, jeg har en High Trek med windoobag og bilsete som kan klikkes på. Er forsåvidt fornøyd med vognen, spesielt bagen, men det er veldig dårlig fjæring! Bagen er sånn at den vipper opp og ned og tatr kanskje det værste støtet, men hva når man tar på sportsdelen? Gruer meg litt til det...Og vognen er helt elendig på brostein, var redd for å dunke løs hjernen på bebisen min, jeg..Konklusjon: Fin byvogn, egner seg dårlig i ulent terreng, veldig enkel å slå sammen og putte i bilen, veldig praktisk med bagen som også fungerer som bilsete med to "klips" som enkelt festes på bagen. Mange fine farger, dyr vogn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå