Gå til innhold

Oppdatering:

Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen store forandringer her i gården. Har ligget nedpå og fått sovet en times tid, og våknet da av en ny ri. Ikke gørrvond, men ubehagelig. Da kom de med 6 minutters mellomrom i litt over en halvtime, og siden har jeg ikke kjent dem =( Det kommer stadig ut brunt slim, som da må være rester etter slimproppen.

Ringte akkurat føden og spurte om jeg bare skulle vente eller om det var noen vits å komme til sjekk. Men siden ikke vannet har gått og ikke riene er regelmessige her, så avtalte vi å se det an til etter kontrollen hos legen min i mårra tidlig, dersom jeg ikke skulle gå i spontan fødsel innen da =(

Kjipt, for dette minner veeeldig om fødselen fra sist, hvor jeg etter 14 timer med rier kun hadde 3 cm åpning og måtte settes i gang pga utmattelse! Og enda tok det 14 timer før Elias endelig var født!!!

Jaja, hei hvor det går! Får prøve å fykke timene med interessante ting - uansett er det ikke så lenge igjen til jeg får møte babyen vår! Og her kommer en ny ri...au au au...men jeg klarer jo å skrive meg gjennom den, så jeg vet det skal bli mye mye verre!

Jaja, vi hørs dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ønske deg lykke til, ble selv satt i gang pga utmattelse forgje gang, riene ble aldri sterke nok og hadde ikke mer enn 4cm åpning, så legen tok bare tilslutt vannet, men da kom guttungen etter ca 5 timer, men da ved hjelp av sugekopp, jeg orket ikke presse, hadde ikke sovet på 2 døgn pga de maseriene.

Skrevet

Masse lykke til, Eliasmams!!! Snart får du møte lille vakre jenta di... Leah, var det?

Skrevet

Takk og takk begge to!

Her blir det nok Lotta eller Emma =) Ååå...som jeg gleder meg nå!

Klemmer til dere begge fra meg!

Skrevet

Av alle ting å tenke på har faktisk du vært i tankene mine siden jeg leste du begynte å få rier. Jeg trodde du var kommet deg i fødsel allerede. Nei, det kan gå fort og det kan ta tid dette her. Det verste er nok når det går over så mange timer at man blir tappet for krefter og overskudd før man kommer i fødsel. Jeg håper du finner hvile og ro slik at du sparer på kreftene. La mannen dulle rundt deg, passe Elias, massere bena dine eller hva du nå enn føler for.

Du er kjempeflink og jeg setter stor pris på å følge fødselen din fra sidelinjen. Men jeg synes IKKE noe om at du sniker deg forbi meg som HADDE TERMIN I GÅR. Her sitter jeg i varmen og peser og holder på å montere nyvognen mens middagen lever sitt eget liv.

Masse lykke til videre og hold oss oppdatert så lenge du orker:)

Skrevet

Høres slitsomt ut å gå sånn...

Krysser fingrene for at riene tar seg opp og/eller at vannet går og alt kommer "ordentlig" i gang fortere enn sist!!

Masse lykke til!!

Du treffer den lille jenta di snart nå:-)

Skrevet

Huff..Får ikke håpe du blir gående like lenge denne gangen da!

Vi satser på at riene du har hatt til nå har vært effektive og gjort at du har kommet et stykke på vei:)

Jeg kommer fra kontroll nå, og har 2 cm åpning,

menssmertene har gitt seg litt da, men jordmor regnet med at det ble fødsel i løpet av helga:)

Håper hun har rett!

Skal prøve modningsakupunktur i morgen:)

Kan jeg spørre hva du heter? Slik at jeg kan spørre etter deg på sykehuset hvis vi kommer inn samtidig:) hehe!

Hadde vært morro å treffe deg, etter å ha fulgt med deg gjennom svangerskapet! (Jeg heter Inger Lise forresten)

Skal du være lenge på sykehuset tror du?

Uansett.. Masse lykke til! Håper riene tar seg opp snart og at du kommer deg på føden snart!:)

Skrevet

Heisann gode venn.

Off ja det minner jo litt om da du fikk Elias dette. Hadde liksom på følelsen at du ville få en lettere fødsel nå. Men for all del, plutselig så setter det igang for fullt, og da nytter det vel ikke å skrive seg gjennom riene nei... Jeg tenker masse på deg. Sender deg masse tanker med energi og godt mot.

Klemmer fra Anita

Skrevet

Lykke til :-)

Skrevet

Lotta eller Emma var det ja...var en annen som skulle hete Leah da, blander litt jeg :)

Skrevet

Hei Eliasmams

Høres ut som det er litt likt måten det langsomt skrider frem her på :) Nå stoppet det nesten helt opp her for en time siden ca, etter å ha vært temmelig jevne rier helt siden i natt. Men de har ikke økt i styrke da så dette kan jo trekke ut ser det ut til. Enda ikke fått sovet, men klarte å hvile litt tidligere. Her blir riene værre om jeg legger meg ned. Synes det er litt merkelig siden jeg har lest og alle sier det skal hjelpe å være litt i bevegelse...

Lykke til, måtte det skride fremad :)

- tror min kjære er mer utålmodig enn meg nå ;)

Skrevet

Hei! høres slitsomt ut å gå sånn, håper du slipper å vente så lenge før du får se jenta di. Masse lykke til i hvert fall!!

Skrevet

Lykke til Elias mamma og alle dere andre som er i gang i dag :-)

Jeg vil også føde nå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...