Gå til innhold

vondt i magen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en liten mistanke om at jeg kan väre gravid men har ikke testa ennå...Har ömme bryst, store humörsvingninger, får oppblåst mage på kveldene, må fly på do hele tiden, (spesielt om natta), luft i magen, og mensmurringer som jeg får spesielt rett etter sex..og ekkel sur smak i munnen, uansett hva jeg spiser el ikke spiser så er den ettersmaken der, sure oppsött og lett forbigående kvalme..

 

Men de siste dagene har jeg også opplevd at jeg tåler ikke å ligge på magen, det föles litt vondt men MEST ubehagelig, som om noe er "i veien"..föles rart egentlig..Tåler heller ikke at mannen min ligger oppå meg når vi har sex...Magen er så öm..

 

Noen av dere gravide som opplevde lignende som gravid-symptomer?

Setter pris på svar,,, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt endel vanncyster på eggstokkene som gir ca. sånne symptomer. Øm, murrete, ømme bryster, føler at det er noe der inne som ikke pleier være der, oppblåst og forstoppet... Men alt dette er vel kanskje symptomer på graviditet også? Ta en test, da er du sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testa ennå som det står i hovedinnlegget..er på jobbreise for tiden som tar det om noen dager..

Var på utvendig ultralyd for 1,5 mnd siden og da så han ingen cyster eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...