Gå til innhold

tilbake fra jordmor og

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun fant hjertelyder ved begge lyskene................hjelp hva gjør jeg vist det er to små troll... hadde jeg vært første el annen gangs fødene så hadde ting vært litt annerledes...fått ul time den 12.9 så da får jeg nok ett riktig svar. sorry måtte bare få det ut er lei i dag. oppmuntrende ord taes imot med takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppmuntrende eller ikke, men er det mistanke om tvillinger er det vel vanlig å få undersøkt dette så tidlig som mulig?

Skrevet

hun prøvde på det men denne legen er privat el noe sånt og hadde ingen mulighet før, skulle ringe vist det ble noe avbestillinger...

uff liker ikke tanken, men er ikke noe jeg kan gjøre noe med...

Skrevet

Det er spennende. Men kan det ikke være resonnans fra fosteret? Lyden bærer jo godt i væske. så det kan jo være noe sånt. Jeg mener jeg har hørt om andre som har blitt "lurt" til å tro at det kansje var 2 i magen, før de kom på UL...

Si ifra hva du finner ut..

Skrevet

det kn det, derfor ville hun ha meg til denne legen så fort som mulig for å finne det ut. skriver inn her den 12.9 og forteller om resultatet jeg

Skrevet

Vel - det lille jeg har hørt av hjertelyd var på begge sidene av morkaka (som forøvrig ligger foran) og jeg har ikke to hjerter på ungen (eller to unger for den saks skyld) så det KAN fremdeles være bare at knøttet har sterke hjerteslag :) Eller rører mye på seg.

Skrevet

vet det er stygt sagt men tilgi meg nå. jeg håper og faktis ber om at det bare er en liten rakker der inne, selv om det heletiden har vært noe i meg som sier det er to......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...