Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Fant du noe fint på ikea i går? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant og fant... vi kosa oss veldig, jeg og Fiona og sjølingan, rota rundt i barneavdelingen, spiste mat, og var halvveis i kjøkkenavdelinga, da pappa plutselig mista fullstendig grepet, babla ivei om at "dere VET vi må være ute herfra senest sju så mamma rekker flyet?!?!"... da var klokka kvart på sju og vi hadde neda ikke kommet til gardinavdelinga - som egentlig var målet for hele turen... så jeg fikk akkurat raska med meg de gardinstengene jeg visste jeg skulle ha, og fikk overhodet ikke sett på noe av det andre jeg skulle, full fart gjennom butikken og vips var vi ute...

men vel tilbake i byen så fulgte jeg Fiona til bussen, og på Trondheim Torg fant jeg et par flotte kontorsko på bianco til 200kr :D så alt var da ikke forgjeves :D

hva med deg? litt mer vellykka shopping kanskje?

Skrevet

Ja, vi tasla rundt, fikk oss middag, fant en uro til å ha på badet, og skapene vi skal ha til barnerommet,, så da kan jeg begynne få sortert rotet! Har to kommoder der inne nå som vi har tenkt å ha til barnetøy, men de er fulle av alskens annet, som skal sorteres og puttes til lagring i disse skapene, er liksom avhengig av å få begynt ene stedet, og det fordrer at det andre stedet er "klart", hehe.

Det blir "vanlige" kjøkkenskap som er hvite og like brede som disse kommodene, og tanken er å male på de etterhvert, for å lage det mer hyggelig der inne, nå er det foreløbig beige og hvitt det går i, ganske sterilt...

Vi sosa nå rundt og fant litt smådill, noen gladioler til å pynte med og slikt (elsker blomster!) - var ikke hjemme før halv ti faktisk :D

Skrevet

Høres veldig bra ut :) Men jeg håper du ikke har brukt opp alt ikea-behovet for i år? Jeg vil nemlig veldig gjerne være med en gang til............. og så er det så kjeeeeeedelig å dra alene.......... *hintehinte*

Skrevet

Haha, jeg er jo mesteren av ikea, jeg kan jo katalogen på rams omtrent! ;) Så mitt Ikea-behov blir aldri oppbrukt, om jeg får akutt shoppebehov hender jeg tar en tur dit bare for å kjøpe et kubbelys eller to! ;)

Tar gjerne en tur med deg, men spørs om det ikke blir etter jeg er tilbake fra Portugal, om du ikke MÅ dit før onsdag da? Isåfall får jeg sikkert skvisa inn en tur ;)

Skrevet

Neida kjære :) Jeg må flere runder på ikea jeg. Det jeg har aller mest behov for er vel først og fremst en rekognoseringsrunde! Nytt hus, ny katalog, nye muligheter osv :) litt småshopping kan jeg foreta, men de store innkjøpene (og da mener jeg store som i fysisk store, ikke økonomisk) må jeg vente med til jeg får dratt gubben inn til byen så vi kan ha det i bilen hjemover.

Når er du tilbake fra Portugal forrseten?

ps: jeg kommer mest sannsynlig til å fortsette å pendle til Trondheim utover september - kontrakten går egentlig ut 8.september, men sjefen virker villig til å gå med på forslaget mitt om 100% ansettelse (i kontrakt riktignok) og 40% sykemelding et stykke ut i oktober :) Dvs tredagersuke på meg. og full lønn!!! Blir kos det :)

Skrevet

En rekognoseringsrunde skal bli!

Vi er tilbake 8 september, drar førstkommende onsdag! Og jeg fikk "skjørtbikiniunderdelen" min i posten i dag, jeg har bestilt fra det derre internettet vettu ;) Så da har jeg badetøy og, kjøpte en badetopp på mammaavd på H&M, så da tør jeg vise meg på stranda! :D

Så bra at det ser ut til å ordne seg med jobbgreia! *juble* Og kanonbra at du kommer til å pendle hit (kanskje ikke for din egen del, nå er jeg bare egoistisk og tenker på meg selv, som får sett deg og blitt mer kjent med deg!)

Geir oppdaget forresten at jobben hans har velverdshytteting på Agdenes, og da blir det jo kanskje hyttetur på oss dit, inntil vi finner hyttetomt ved sjøen et sted i Bjugn! ;)

Har de forresten salg på bianco? ;) skkOoooooo....skoooooo.....SKO......s k o....

Skrevet

1) da har vi en rekognoseringsdeit når du kommer hjem fra Portugal! Jeg vet ikke hvilke dager den uke 11-15.september jeg skal jobbe enda, men det blir bare tre... hihihihi...

2) internettet er en fin ting! Ta gjerne bilder på ferien så jeg får se både antrekket og hvordan dere har hatt det i etterkant :)

3) jeg har jo ikke akkurat noe imot det jeg heller da - det er slitsomt å pendle, men det er greit med penger, og jeg trives jo veldig i jobben. Dessuten er jeg minst like egoistisk - endelig funnet ei ny venninne og så skal jeg bare flytte fra deg? Ånei, da klamrer jeg meg til Trondheim litt lenger gitt!

4) Agdenes er bare rett over fjorden for Kystbyen Brekstad (hehehe) og bare en halvtimes kjøretur fra heimen min :) Så det er bare å hive seg på hyttetur og komme på besøk! Vi har jo som du kanskje har fått med deg god plass til gjester - eget gjesterom med dobbeltseng, eget gjestebad med badekar/dusj, og faktisk ei reiseseing for bebis stående i kottet klar for små besøkende :) Ingen unnskyldning nå - bare å komme! Når vi får badet og kjøkkenet på stell selvsagt...

5) Salg på bianco ja! Masse snacks :) Ta 3 par betal for 1, eller få 60% avslag hvis du bare finner ett eller to par du liker. mmm... skoooooo.... og DER fikk jeg "sko" av Bare Egil Band på hjernen... men det fins verre sanger :) skooooo skohohohooooooooooooo

Da stikker jeg hjem for dagen, skal hive i meg noe for før jeg drar opp for å hjelpe Hanne å pakke.

klem fra meg :)

ps: har lagt ut ul-bilder i albumet.

Skrevet

1. Da har vi en deit, vi tar det litt på sparken når du finner ut når du jobber, og når det passer vettu! :)

2.Skal få tatt bilder ja! :)

3.Så søøøt du er! Klamr i vei! Både i byen og i meg! I like!

4.Vi kommer, vi kommer! Høres koselig ut! :) Og kanskje dere også kan komme, altså om vi befinner oss på den hytta en gang. Komme som i på besøk da altså! ;)

5. Ikke den dummeste sangen, jeg får alltid den i hodet når jeg får lyst å skoshoppe :D

PS: flotte UL-bilder! Pittelillenusket! Søt!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...