Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det ikke skjedd mye...buhuuu...

riene til dattera mie er på stedet hvil...hun kommer ikke igang.så der tar det tid ja...skjønner ikke jm kunne si hun fikk i løpet av natta jeg da....

selv sitter jeg med samme tak som i går.ikke værre,og ikke bedre.fikk sovet litt nå i formiddag.skal vaske hus å se om det hjelper,hehe...knærten er lenger ned,for magena er liksom ikke der den var.så at det er enten rier,eller det di kaller maserier,jepp det tror jeg.ikke vanlige kynnere nei.å pinen i ryggen er uholdbar.men,jeg skal da vel klare å holde ut.er i en sånn oppgitt tilstand.sikkert for jeg er så sliten.sov litte i natt,og nå er det vondt.hehehe

men jeg skal ikke klage...er kommet så langt,og det hadde ingen trodd.får holde ut litt til....men utolmodig,ja det er jeg nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Det høres litt slitsomt ut men da vet du at det ikke er så fryktelig lenge til du ser gullet ditt:)

Stakkar dattera di, kjedelig å få en sånn beskjed og så stopper det opp! Har vannet gått hos henne da?

Var hos legen i dag jeg da! Lille knærten ligger med hodet ned!!!!;) Men er ikke festet enda.... Så det var deilig å få vite! :):):) Jeg hadde vokst litt lite så hvis det ikke var noe forandring på neste kontroll(som er om 2 uker) så skulle han sende meg på UL.. Håper at han vokser masse! Men sf-målet ligger nå på 32,5 så det er jo ikke så langt under den røde streken....

Skrevet

slitsomt,men jeg skulle jo være vandt til det,,hehe..

hun skal vist hjem å gå i bakker og divers snart.tenkte hun skulle ri,men der sa vi stopp,hahaha...stakkars hest,kunne blitt salrygga,knis..

så han forsto endelig at han skulle kjenne etter???HURRA for legen!!

kan feste seg nå,eller vente til like før.er veldig forskjellig det på førstegangs.hos dattera mi har han vært festa lenge,uten at noe har skjedd.lite fs mål nå ja?? ja,du vet jo litt om det,hehe...jeg vaks jo 2cm nå på to uker,så ikke stress.iværtfall ikke gjør som jeg, bli overbekymra.men godt han vil henvise deg hvis det er lite.er nå di skal legge skikkelig på seg,så vi får håpe håpe...min strek er fryktelig langt under der grønne...å knærten er rooolig i dag...ikke mye xtion nå nei.

skal komme meg på butikk en tur.kjenner ryggen verker,så jeg håper,men tar det med en klype salt,fra nå....skal vaske senere.nå gidder jeg ikke være forsiktig mer.hehe...å FOR en nedtur det ble når alt stoppa opp både her og der.men det er vel ikke lenge til,siden ting holder på slik.hvordan ligger du an ellers? i form? ikke vann eller slikt vel??

Skrevet

halloiz

svarte deg vist ikke på alt i sta...ja,hun har "vannlekasje",hehe...ikke mye i gangen siden hodet er festet,men noe er det.men hun sitter kun med tak i ryggen,og smårier.her har det vært stilt i ca 2 timer,men så kom det igjen.aldri før kjent slikt opp og ned ting.med nr 1 og 2 holdt ikke murringene og pressene opp,men denne gangen skal jeg vist få oppleve alt som går an ser det ut til.jaja,jeg får bare ta imot...men det ble ikke vaska her.blei heller sovet og dyrlegebesøk til hesten.ordna helseatest og ship før hun blir sendt på trening.mannen min sprang vist en del med henne,hehehe...

skal si deg jeg ble glad for å få bekrefta mistanken min i går.at jeg fikk svar her inne.men nå tror jeg det er maserier da...for det øker liksom ikke på,men er jevnt hele tiden...

nå skal jeg "fore" mannen.må jo ha mat,hingsten min....kniiis...=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...