Gå til innhold

Hva er det første du gjør når du kommer hjem fra arbeid? Skravleinnlegg...

Anbefalte innlegg

Jo jeg slenger (ehh setter) fra meg sekken, går på do om nødvendig, og slenger (igjen) meg selv ned ved pc'n. Barnimagen.no kaller. He he Skal sjekke trådene nedover her nå. Var utrolig morsomt på slutten av i gårkvelden, for dem som fikk med seg det'. Ellers så sitter kvalmen der i dag også hos meg. Har Ikm i mårra. Kan ikke skjønne hvorfor ei jente skal gå og være kvalm en uke før mens om hun ikke er gravid heller. Hva annet skulle det være. Jeg har ikke omgangssyke heller... Jaja, hvordan står det til ellers i forumet da? :-)

Fortsetter under...

Heisann.... hatt en fin dag? godt å være hjemme tenker jeg....

Jeg drar rett i barnehagen å henter min trollunge... så er det rett å begynne på middagen...

Håper du er gravid, er det ny test i morgen?

Jeg handler, lager middag, spiser middag og bikker deretter over på sofaen og blir stort sett liggende der foran tv`n resten av ettermiddagen og kvelden.. Snakk om sunn og frisk ungdom:)...

Hei trollemor!

Så du har unger i barnehagen du og'. Ja de er fine når man henter dem i shorts med sandogvann over hele kroppen. -"Hei mamma, jeg vil ha kos!" roper de ivrig mens de klenger seg til deg. Jo unger er herlige.

Jeg tenkte å teste i mårra, men vet ikke om jeg orker å gå på arbeid sånn tvert etter en test. Bedre å vente til ettermiddagen eller lørdag.

Og da lurer jeg på en ting: Kan man samle morgenurin fra i morgen og la den stå til ettermiddagen for å teste med den da? Høres ekkelt ut kanskje, men jeg vil ikke teste en halvtime før jobben. Så enten blir det i morgen ettermiddag eller lørdagsmorgen. Såfremt Tante Rød holder seg borte.

Hei igjen..

jeg ville tro du kan sette en urinprøve i kjøleskapet, tror ikke jeg ville satt den frem...

ellers så kan du jo vente til lørdag morgen hvis du er serk og flink...

lykke til...

nå må jeg hjem fra jobb og hente krapylet... hi hi

Annonse

Jeg drar på butikken og handler. Henter gullungen i barnehagen, reiser hjem og lager middag, vasker klær og rydder! Men må legge til at her blir det aldri ryddig!!!!!!! Å det er alltid skittentøy!!!!!

Hvis jeg har dagvakt og kommer hjem fra jobb.. Såååå:

- kaster meg inn på do

- skrur på pc`n og msn :D

- lager middag til sambo kommer hjem

- Koser litt med kattepusene mine

- Hører med Bia om vi skal stikke ut og ri..

- Så blir det en tur i stallen, og utpå kvelden litt samvær med gubben :D

Slutter jeg tidlig (tre) så er det første jeg gjør å spurte (i bilen) for å hente snupp i barnehage på andre sida av byen. Så hjem og prøve å lage noe sunt, variert og godt som helst bare tar fem minutter å lage (middagstips mottas med takk), og spise når gubben kommer hjem. Så slenger foreldrene seg på gulvet mens snupp leker rundt oss til det er tid for kveldsmat og soving for henne (evt så løper vi de ærendene vi bare MÅ før stengetid).

Slutter jeg sent (åtte, halv ni) er det hjem, evt dusje hvis dagen har vært pes og så bikker jeg på sofaen resten av kvelden hvis ikke jeg har avtalte planer...

Og når ble det "tid" til trening i den timeplanen der? *fnis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...