eifos-på tjukka- Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Hvordan gikk det med befruktninga av dine 14 gullegg? er så spent, jeg nermer meg uttak, skal på kontroll på riksen i morra, og da har jeg stukket i 9 dager... Håper på svar fra deg klem
mor-74 Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Hei på deg eifos! Koselig at du husker på meg.Jo idag fikk jeg beskjed om at 9 av de 14 eggene var blitt befruktet. Det er jeg veldig fornøyd med. Så er det å håpe at de har delt seg slik de skal til i morgen. Merker jeg er veldig irritert om dagen-vi får gi hormonene skylda for det.Samboeren min sier det blir godt når dette er over.Han er optimist,jeg er nok mer en pessimist tenker jeg.Det er ikke sikker det er gjort med denne gangen bare,sier jeg.Joda det tror han. Hvor tid regner du med å få hentet ut eggene dine da,eifos?
eifos-på tjukka- Skrevet 24. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2006 Hei igjen ja, åååååååååå Håper du får noen flotte befruktede egg som deler seg riktig! Masse lykke til... Nå nærmer det seg med stormskritt jeg var på kontroll mandag 21, da hadde jeg gått på sprøyter i fire dager, og skulle ta den 5. på kvelden. Skal ta min 8 sprøyte i kveld, noe som går overraskende lett (hadde grua meg i flere uker til akkurat detta) Skal inn på riksen til kontroll igjen i morra, og beregnet uttak i uke 35. På mandagen da de forhøyet dosen fra 75 ie til 150ie, merket både jeg og samboeren min forskjell. Ble jo drittkjerringa på to bein, men nå har det stabilisert seg, så nå er jeg bare litt deppa i steden, klarer liksom ikke helt å tenke positivt, Regner med at de øker dosen igjen i morra, til 225ie eller noe sånt, det er jo bare et stort pengesluk det her, men vi får forhåpentligvis noe igjen for dem, og da er liksom ikke pengene noe tema engang! Skal gi lyd fra meg igjen i morra...
mor-74 Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Hei igjen.Det er ikke lenge til uke 35-det er jo neste uke det.Spennende å høre hvordan det går med deg. Ja det er veldig dyre medisiner.Er det nødvendig at de er så dyre mon tro? Vi får håpe sammen at dette ender med en liten baby hver-til slutt. Jeg skal krysse fingrene for deg imorgen,å håpe at alt vil gå etter planen.Alt ordner seg som regel til slutt,pleier jeg å si. Skrives i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå