Gå til innhold

når er det vanliga t symptomene kommer????


Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

jeg skal teste om noen dager nå, men har ingen sympt. Annet enn litt ømme pupper.

 

jeg har vært gjennom prøverørsbehandlingen ICSI, og er så spent på om det har gått veien.

 

Egget ble satt inn 16/8, og hadde da delt seg perfekt i 4. Så det skulle være optimale forhold. Men jeg kjenner ingen ting. Og håper derfor at det er vanlig at ikke symp. kommer før om noen uker i graviditeten.

 

Om testen er positiv, så er jeg jo ikke mange uker på vei heller. 4 regner jeg med, eller noe.. Er ikke helt sikker hvordan man regner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er veldig forskjellig fra person til person, det virker slik på det jeg leser her, hehe :)

 

Jeg kan jo bare si noe om hva jeg har erfart og jeg hadde litt stikkinger i magen før ikm og i ca. 14 dager. Disse var like det jeg har kjent som forvarsel på at tanta skulle komme, så jeg tenkte ikke så mye på det.

Litt uggen i uke 5 men det har gått over igjen, bare litt på kvelden.

Nå merker jeg ingenting, har det helt supert, annet enn at jeg har blitt merksnodig tungpustet, tross i relativt bra kondis fra før.

 

Så spennende da, jeg krysser virkelig fingrene for at det går bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde symptomer fra uken før jeg testet. Testet på dag 28, da forventet mens ikke kom. Hadde ganske sterke mensmurringer, følte meg opplåst (veldig!) og litt utenfor meg selv. Nå, i uke fem, føler jeg meg litt bedre, selv om murringene er der fortsatt.

 

Lykke til med symptomer og graviditet, utrolig dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...