Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 Hallo...ja, det er lenge siden jeg var inne her nå. Måtte ta en pause igjen. Men nå sitter jeg her igjen, med litt nytt mot. Var inne på sykehuset i går, til laparoskopi. Og der fant de jo litt av hvert...bal. en tett eggleder. CVar jo ikke noe rart det ble lite resultat da. Men nå der lat åpent og fint igjen. Så da er ihvertfall jeg fikset på, så godt som det lar seg gjøre. Nå får vi bare se hva testen av min kjære svarer. Vi ligger vist ann til å få tilbud om prøverør, så legen på sykehuset...Vel tiden vil vise. Uansett så føltes det deilig å få beskjed om at jeg nå hadde bedre sjanser for å unnfange, enn det jeg har hatt. OG godt er det, for jeg sliter vist med lit mer smerter enn det som er normalt. MEn det kan gjøre vondt litt lenger enn normalt, så lenge jeg får en belønning i form av et svangerskap. Det er vi enige om begge to. Smerter og fortvilese håper vi nå har gått over for oss.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6052082-lenge-siden-sist/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå