Ceciliany Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Jeg har søkt litt rundt på nettet i dag etter gratis babypakker og har foreløbig funnet kun Apotekets babypakke - en gratis pakke med mye nyttig for de som snart skal føde/har født. se link: www.babypake.no . Finnes det andre gratis babypakker? Noen som har erfaring? Jeg vet også om en del bokklubber også som har, hvor man bare betaler for porto, men da må man jo huske å avbestille de nye pakkene støtt og stadig, hvis det er uinteressante ting... Jeg er ikke så flink til å huske det (har en del bøker fra diverse bokklubber som står og støver ned hyllene her)... Fint om du hjelper meg å kartlegge disse babypakkene! =)
♥ Mamma'n til Jørgen og Marius Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Hei, jeg har hørt om kun den ene til apoteket, som du kan få på alle apotekene i landet. Når det gjelder bokklubber og slikt, så har også de spesielle velkomstpakker ved innmelding, hvor man gjerne binder seg til å være medlem i et år, uten evt flere bokkjøp, men ja, da må man jo huske på å avbestille hver måned omtrent. Så, dessverre, jeg har ikke hørt om noen andre gratis babypakker slik som den apoteket har, hvor du ikke trenger å melde deg inn i noe mer.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Liberoklubben.. betaler ingenting og får begynnerpakke og noen prøver tilsendt etterhvert.
Tredje nurk underveis Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Babyproffsen på Nordbysenteret over svenskegrensa har en gratis babypakke, ganske lik apoteket sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå