Gjest Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 Hei, Man kan jo bli grønn av å tenke på disse navnene, det er jo så my fint =) Hva synes dere om disse? Jentenavn; Antonie Lovise sofie Guttenavn: John (skulle gjerne hatt enda ett navn til dette, forslag mottas med takk) Julian Sebastian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 Lovise - nydelig Sofie - fint Antonie - ikke fint John - flott Sebastian - greit Julian - for søtt Hva med John Magnus, John Anders, John Eirik/Erik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. august 2006 #3 Del Skrevet 24. august 2006 Antonie syns jeg er kjempe fint jeg, Antonia også, Lovise er helt greit fra min side, men det absolutt fineste er Sofie John liker jeg ikke, blir for gammeldags, Julian syns jeg er heeelt nydelig og det samme er Sebastian! lykke til=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. august 2006 #4 Del Skrevet 24. august 2006 Takk for d :-) Noen som har noen fine fornavn med Josefine som mellomnavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #5 Del Skrevet 24. august 2006 Ane Thea Mia Ida Mina Emma Ada Sara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 24. august 2006 #6 Del Skrevet 24. august 2006 Jentenavn: Sofie (veldig søtt navn) Lovise (syns det er litt vel prektig på en måte) Antonie (nei,liker det ikke) Guttenavn: Sebastian (flott navn!!!) Julian (veldig fint det også) Jonh (nei!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. august 2006 #7 Del Skrevet 24. august 2006 Hei! Lovise (Helt nydelig) Antonie (Fint, men passer ikke så godt i Norge) Sofie (Ok, men altfor topp 10) Sebastian (Ganske fint) Julian (Søtt) John (Liker ikke John men, Jonathan er nydelig) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #8 Del Skrevet 24. august 2006 Oldefar heter john william, syntes det er et koselig navn. likte også julian og sofie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå