Gå til innhold

Så kom bekken plagene.. :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håpet jeg skulle slippe unna det jeg da... :((

Men får bare gjøre det beste ut av det... :))

Men det er jammen ikke godt detta her... Gjør vondt uansett hvor jeg sitter eller går... hm... syte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her åsså!!! Idag va det umuli førr mæ å komme mæ på jobb! Klare ikkje å snu mæ i senga, og har store problema når æ skal stå opp av senga....Og ikkje minst å gå...Kordan skal detta gå????

Det e jo enda lenge igjenn!!!!

Skrevet

Tror jeg kan hive meg på denne jeg også. Skal til legen imorgen tidlig, da jeg verker i bekkenet og ryggen. Vondt når jeg ligger, står, og sitter:(

Noe dritt.Det er 4 mnd igjen for min del, huff......

Jaja det kommer noe godt ut av det tilslutt:)

Skrevet

Bekkenløsning er noe dritt. Jeg har allerede begynt å gå med krykker når jeg er ute, hvis ikke blir jeg sengeliggende resten av dagen.. Trodde det skulle være mye kjekkere å være gravid, ikke så vondt så tidlig.

Skrevet

Uff...føler med deg!!

Bekkenplager er pyyyyyton!

Skrevet

Stakkar dere, høres ikke godt ut det der . . Har selv (bank 3 ganger i bordet) aldri opplevet det.... Har nok med tunnel-armen min jeg.... AUUUUU...

Noe skal det vel kanskje være??

Skrevet

Har også disse plagene, men heldigvis ikke så jævlig som sist jeg gikk gravid, enda. Men det hjelper faktisk på å bruke bekkenbelte. Dyrt, men bra, hvis man bare får til å sette det skikkelig på da. Er ikke bare bare å få det til å stramme over der det skal sitte for at det skal fungere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...