Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Håpet jeg skulle slippe unna det jeg da... ( Men får bare gjøre det beste ut av det... ) Men det er jammen ikke godt detta her... Gjør vondt uansett hvor jeg sitter eller går... hm... syte...
Tess30 Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 her åsså!!! Idag va det umuli førr mæ å komme mæ på jobb! Klare ikkje å snu mæ i senga, og har store problema når æ skal stå opp av senga....Og ikkje minst å gå...Kordan skal detta gå???? Det e jo enda lenge igjenn!!!!
Praelia Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Tror jeg kan hive meg på denne jeg også. Skal til legen imorgen tidlig, da jeg verker i bekkenet og ryggen. Vondt når jeg ligger, står, og sitter:( Noe dritt.Det er 4 mnd igjen for min del, huff...... Jaja det kommer noe godt ut av det tilslutt:)
løv@ Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Bekkenløsning er noe dritt. Jeg har allerede begynt å gå med krykker når jeg er ute, hvis ikke blir jeg sengeliggende resten av dagen.. Trodde det skulle være mye kjekkere å være gravid, ikke så vondt så tidlig.
mensana Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Uff...føler med deg!! Bekkenplager er pyyyyyton!
popkind Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 Stakkar dere, høres ikke godt ut det der . . Har selv (bank 3 ganger i bordet) aldri opplevet det.... Har nok med tunnel-armen min jeg.... AUUUUU... Noe skal det vel kanskje være??
Nicki_81 Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 Har også disse plagene, men heldigvis ikke så jævlig som sist jeg gikk gravid, enda. Men det hjelper faktisk på å bruke bekkenbelte. Dyrt, men bra, hvis man bare får til å sette det skikkelig på da. Er ikke bare bare å få det til å stramme over der det skal sitte for at det skal fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå