Gå til innhold

Kvalm mot slutten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som er kvalme? Jeg er så kvalm, og må kaste opp stadig vekk. Spesielt ille om morningen, kommer seg utpå ettermiddagen. Er så klar for å få føde nå. JEg prøver å nyte tiden, men syns det er litt vanskelig ettersom jeg føler meg dårlig. Håper det skjer noe snart. Termin 28 august.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke alene:-(det er noe herk det der-ødelegger litt ja!!Begynner utpå dagen jeg da,og spyr gjerne litt på kvelden...sånn har det begynt nå hvertfall!

Føler ikke for å gå f.eks til byn når det er sånn-tenk om jeg plutselig bare må spy liksom...blir litt hemma!

Skrevet

Du er ikke alene, nei! Jeg var veldig kvalm i begynnelsen, ga seg litt i midten av sv.skapet, og har nå kommet tilbake for fullt (38+2). Men jeg har funnet ut at det blir værre når jeg stresser, så jeg skal være flink jente og prøve å ta det med ro de siste ukene :o) Skal bare gjøre klart alt til babyen, vaske vogn og utstyr, gjerne huset også, bake litt, vaske vinduer og rydde litt..ehem.. :o) Æsj, det er i alle fall ikke noe kos at kvalmen og oppkastet har kommet tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...