Gå til innhold

Jaha, då har den tatt mig oxå...

Anbefalte innlegg

Det ær kvalmen jag pratar om...

Jag som sa så kjekkt att jag inte var kvalm hær før ett tag sen, men det får jag minsann æta upp nu. Jag ær 7+4 idag.

Har varit kvalm hela dagen, det kunde helt sækert ha varit mycket værre, men tænkte bara jag skulle beklaga mig lite... :(

(Kanske det hjælper att tycka lite synd om sig sjælv.... ;) )

Fortsetter under...

Jeg har også blitt litt kvalm, så pass at jeg ikke har lyst på verken kaffe eller te. Ellers er magen min utrolig oppsvulmet selvom jeg bare er i 8. uke. Og puppene står rett ut og er ømme, brystvortene er såre. Har jo ikke vært hos jordmor enda, men satser på at alt dette ikke er innbilt graviditet...(Har tatt 3 positive tester altså)

Tuller du med mig nu eller....

Kan mennesker ha innbilt svangerskap?!

Trodde det bara var hunder jag....

Jag har bara tatt en test och det var ganska tidigt. Dagen føre IKM... Men jag har då inte haft besøk av TR så jag ræknar med att det ær "nåt på G"...

(jag har ju aldrig gjort detta før så jag tror på allt... ;) )

Haha, nei, jeg tulla litt da. Regner med at jeg er gravid, men har fortalt det til alle vennene mine og familien og jentene på jobben, så det hadde vært litt trist hvis de fant ut at det var en misforståelse. Men i så fall må det jo være testen som tar feil, og det gjør de visst nesten aldri. Jeg bare mente at jeg gleder meg til noen som har greie på det også sier at jeg er gravid og sier at alt ser bra ut. Jeg har heller aldri vært på smellen før så jeg er litt usikker og prøver å lese mest mulig info.Men jeg er veldig glad da:)

Jag har inte varit hos jordmor enda jag heller. Men jag har varit på 1. svangerskapskontroll hos fastlegen.

De tok ju både blodprøver och urinprøve så jag ræknar ju med att de hade sagt ifra om jag hade "innbilt svangerskap"... ;)

Gleder mig till UL, men om det inte skjer nåt spec. så tror jag inte att jag ta det førræn i vecka 18 (det som man blir inkallad till)

Jag ær som sagt helt ny på detta området så jag ær lite osæker på hur det funkar med alla kontroller och så, men jag fick då intryck från fastlegen att det inte skjer nåt på den fronten føre vecka 18?

(om man inte ber om det sjælv då førstås..)

Annonse

man måste klaga lite, hehe...

Har klarat mig undan att må lite småpyton faktiskt peppar, peppar...

Nästan lite synd, får föra mig att man känner sig mer gravid då?

Ska inte klaga heller.....Allt är tipp topp

Var är du ifrån?

5+1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...