Gå til innhold

Eggløsningstest...

Anbefalte innlegg

var nettopp og tok en eggløsn.test.. er svært uregelmessig, så gudene må vite når jeg venter neste el. uansett, tok en nå, og med det samme kom bare en strek.men etterhvert (ca 2-3 min) kom det en svak strek.. nå etter tiden er ute er begge strekene like klare, men det teller vel ikke. men har jeg eggløsning?

Har tenkt på å ta graviditetstest også, fordi jeg har hatt en underlig følelse i magen i det siste.. testet sist for ca 2 uker siden, men negativt. kan den streken på el testen være fordi at jeg evt er gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6051527-eggl%C3%B8sningstest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

El tester slår ut på både LH og HCG, så den kan bli positiv om du er gravid også. Men om streken ble like klar etter at tiden var ute, er den nok negativ. De fleste har el på kveldstid, så jeg ville tatt en ny test mellom kl. 16 og 20 en gang i kveld. På meg får jeg nesten positive tester når el er rett rundt svingen, så da tester jeg hyppig til den blir positiv :-)

Om du har en ustabil syklus, er det ikke godt å vite... Du kan jo ta en graviditetstest også om du føler for det. Men da ville jeg kanskje ha ventet til i morgen tidlig og testet med morgenurin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...