Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 heihei har dere fått noen strekkmerker?jeg har ikke fått noen føreløpig,er i uke 34...men de siste dagene har det klødd endel på magen,tro om det er første forvarsel på at de er underveis?? noen som har erfaringer? smører meg med en vanlig bodylotion hver kveld,+ 1 eller 2 gang daglig med den kakaosmør-sticken fra body shop....
Gjest Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Jeg har fått en haug av de. (starta vel i uke 28/29) Ikke klø tilbake! Jeg tror det var det jeg gjorde feil...Og fortsett smøringa. Selv om strekkmerkene kommer vil tørr hud bruke lengre tid på å bleke de enn sunn fuktig hud.
Nicita73 Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Ikke dukket opp noen enda, er i uke 33, smører enten med kakaosmør eller babyolje mens jeg er våt etter dusj. Men noen påstår at det ikke hjelper med all denne smøringen, at det er genetisk eller hormoner. Jeg har uansett ikke tenkt å slutte å smøre:)
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Jeg har ikke fått noen, er i uke 32, men kom over nedslående lesning på 3.trimester igår... Det var mange som kunne berette at de ikke hadde fått før helt på slutten; inntil noen dager før de nedkom, så her er ingen ting avgjort enda.... Huff..
Prins&Prinsessa Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Uke 32 og har fått på brystene,rumpa og nedover mot lårene. Litt vett mye syns jeg,og dukket opp uten at jeg ante det. Har også vært VELDIG flink å smøre med cacao stiften fra body shop og baby olje når jeg dusjer. Men jeg har strekkmerker på nøyaktig samme plass som min mor hadde under hennes førstre svangerskap. Skal sies at jeg var ganske tynn før jeg ble gravid da. 1.73 høy og 56kg, så syns ikke det er så rart jeg. Men så lenge min kjære fortsatt syns jeg er atraktiv er det det eneste som betyr noe for meg Har ikke tenkt å slutte smøringen før den lille er ute! Man vet aldri. =)
E & A mamman :-) Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Fick mina strekkmerken då jag fødde min son i førsta svangerskapet... de kom tre fyra striper på magen under rierna. Trots en hel del smørning med cocco butter, babyolja o peeling. Så detta svangerskap.. så har de bara bygts på. De e på høfterna o på magen. Men har smørjt mig massor. Men som sagt det e ju eg hormonellt.. men det kænns gott att smørja ændå. Huden mår ju bra av det. Tycker eg att det ganska jobbigt med dessa strekkmerken.. iom att ingen annan av mina fyra syskon eller mamma som fått barn.. har en endaste stripe ngnstans. Så jag fattar inte varfør jag skulle få det. Men mannen min tycker inte att det spelar ngn roll.. syns jag e lika fin som vanligt. Men men,... Ha det fint,
Gjest Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 Ser det er flere som bruker kakao smør, stift eller krem her. Et tips til dere som bor i Oslo er å kjøpe cocoa butter i en av de afrikanske butikkene i Storgata. Mye billigere og minst like bra om ikke bedre, ihvertfall bedre enn bodyshop sine. Bare å klaske p, 89 kr for 1/2 liter. Afrikanere er veldig flinke på å smøre seg, ikke så lekkert med rosa strekkmerker på mørk hud, så dette kan de. Er selv andregangsfødene er nå i uke 33, heller ikke tegn til strekkmerker denne gangen.
liten i oktober Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Hei! Smør med jojoba-olje. Den er helt naturlig og uten tilsetningstoffer som hindrer huden i å puste.
kula 291011 Skrevet 2. september 2006 #9 Skrevet 2. september 2006 eller så kan dere smøre med den kremen som heter a-kreme.. den er med avitamin å er bare super
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå