Gå til innhold

Noen fler i uke 13?

Tinema og Odin 16/2-07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har også foreløpig termin 1 Mars. Bhn ble mindre for lenge siden, og fått 2 spørsmål om "det er noe på gang" alt! Så tror det synes på meg... Lagt på meg 4 kg allerede, men det meste har lagt seg rundt magen (og litt på rompa ;-) ).Gleder meg til alle kan se at jeg faktisk er gravid, og ikke bare feit ;-) Som føler meg nå......

Annonse

Jeg er nå 13+ 3 uker på vei.

Har termin 2 mars

Magen har allerede vokst endel!!! Passer nesten ikke noen av buksene mine, men har ikke gått opp noe i vekt...

Merket det på BH en allerede de første ukene, og har nå gått opp en god størrelse...

Føler at jeg har vokst fort denne gangen i forhold til forrige gang, og føler meg litt dum når jeg er sammen med andre som er like langt på vei som meg, men man skal jo helst ikke sammenlikne da...

Er en litt vanskelig periode når det gjelder klær: er for stor til tøyet ,men for liten til mammatøy.. Har begynt å bruke buksene med knappen oppe, bare festet med et strikk... Gjemmer det under et belte, fungerer passe greit...

heisann!Jeg er i uke 13,har begynt å få mage,men jeg har gått to svangerskap før,den minste er ett og et halvt år,så årsaken er nok det at det ikke er så lang tid sia sist,så er jeg ganske lita i tillegg!Når du ligger på rygg vil du sikkert klare å kjenne en litn kul.kos deg,å lykke til videre!go klem fra meg!magen kommer,trøst deg med det!

Annonse

Jeg har termin 9 mars, og er 12+4 i dag. Føler meg også litt feit, så jeg gleder meg til magen blir litt strammere. Merker at buksene er trange også, og må ofte jukse ved å ha den øverste knappen åpen og et belte over :)

hei!

jeg har å termin 9.mars. (som deg over) :)

Magen har gått fra å være oppblåst over hele til å være oppblåst helt der nede..så jeg ser jo litt gravid ut,virker som folk ikek tør å spørre enda.. hehe

Men magen har ikke kommet,kjenner livmora rett over bekkenet da:)

Så koselig at så mange svarte!!

Jeg har også gått opp 5 kg og det er rundt magen og lårene. Kan bruke buksene mine ennå, men det er trangt rundt magen. Noen dager synes jeg at jeg ser en kul på magen ,andre dager ser jeg at det bare er fett. Blæh!

Men jeg kjenner heldigvis kulen når jeg ligger. så det er oppløftende.

Alle går liksom å venter på magen min, så jeg synes det er flaut når det er bare fett foreløpig.

Anyways... hadde vært stas og møtes en gang da.

Håper alle har det bra og nyter denne fantsatiske tiden fremover.

Klem

Jeg er også 13 uker, er gått inn den 14. Har termin 8. mars. Skal se på at det bir ei jente da siden det er kvinnedagen! :-) Når det gjelder mage så har jeg lagt meg litt ut ja, men ikke så mye "fostermage". Er det noen fra Haugesund her da, med termin på denne tiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...