Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har lovet meg selv å det ikke er lov å kjenne etter på symtomer, men nå på rugedag 9 er det helt umulig.

Problemet er bare det at jeg kjenner ingenting.............. De forrrige dagene har jeg vært veldig kvalm, men nå er det over. Regner med at det kommer av alle medisinene.

Til dere som har hatt frysforsøk: Hvordan har dere følt dere?

Forrige runde når det var et vanlig ivf forsøk merket jeg helt tydelig på rugedag 10 at mensen kom, men den skal jo ikke komme nå. Merker man noe i det hele tatt før man tar testen?

Må ærlig inndrømme at nå føles dette som skikkelig langpining;-)

Puppene er ikke engang ømme, men siden de vanligvis er kjempeømme før mensen er det kanskje ett godt tegn.

Hilsen en som for alvor har begynt å gruble.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6050980-hva-slags-symtomer-har-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er mange som ikke har symtomer, men så lenge man vet at det befruktede egg ¨inni der¨ blir man jo helt opphengt.

Ja venting er grusom, spesielt denne siste uken. Mister litt fokus på alt annet.

Vi får bare forsette å håpe til det motsatte er bevist.........

Heisan,

Jeg hadde ingen spesielle symptomer, jeg. Da mensen skulle komme, hadde jeg typiske menssmerter, og blødde litt. Men gjett hva!? - Nå er jeg 10 uker på vei.Har fortsatt murringene, litt stikking og andre udefinerbare smerter, men har vært på UL og har sett at det er noen der inne! -Er forresten minst like bekymret nå som før testen, men sånn skal det vel være.

Dette tror jeg at jeg har skrevet maaange ganger før, men det er jo uansett en trøst....

Tror symptomene er forskjellig fra graviditet til graviditet.....

Noen har "1000" symptomer, mens andre kjenner ingenting.

Det som er så spesielt med oss IVF-ere er at vi "vet" at sjansen for å være gravid er absolutt til stede, derfor analyserer vi i vei :o)

Jeg har hatt 3 forsøk. På det "ordinære" forsøket hadde jeg mange symptomer (innbilte jeg meg iallefall). Men negativ test....

Samme skjedde på det 2.forsøker (frys)men det var også mislykket.

På det 3.forsøket var jeg veldig "laidback". Slappet godt av og hadde null symptomer. Ømme pupper, men det regnet jeg med kom av Progestan og Progynova.

Var gravid (testet neg på dag 13 og pos på dag 15) men har mista nå......

Prøv og smøre deg med tålmodighet og ikke analyser..... :o)

Kanskje du er av de som overhodet ikke har symptomer før etter IKM (som jo er mest vanlig...)

Lykke til :o)

Annonse

Jeg hadde ingen symptomer, men så var jeg jo ikke gravid heller...

Fra rugedag1 - 6 var jeg oppblåst, øm og stinn m/ømme pupper, men det la jeg ingen vekt på for jeg regnet med at det skyltes uttaket og Crinonen. Og da magen etter hvert ble normal og puppene mindre ømmet ble jeg ikke så bekymra av det heller. MEN da PMS-trollet våkna til livet og jeg ble skikkelig bitchy mot mannen så skjønte jeg at løpet var kjørt...

Lykke til!

:-)

Tusen takk for svar alle sammen.

Nå håper jeg på det beste, så får testen til uka vise hva resultatet blir:-)

Lykke til alle dere andre også, og til Snøfilla og Lenn: takk for at dere gidder å svare andre i en tung tid!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...