Gjest Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 Hei, Tulla er tett i nesa og har vært tullete med ammingen i et par dager. Hun har svelget masse luft og har ikke villet spise mer en det hun akkurat trenger virker det som. Etter at vi har begynt med miniform i munnen hennes og saltvann i nesa før hver amming så har hun tatt puppen på en helt annen måte og kost seg igjen. Selv har jeg fått syntocinon nesespary og det har ført til at melken kommer lettere og det er fint nå når hun er litt tett. Men pga at hun har vært tullete noen dager så har melkeproduksjonen godt noe ned og blitt veldig skjev. Det ene brystet har godt med melk det andre er slunkent. Kan dette justere seg igjen så lenge hun er suge villig ? Jeg tilbyr alltid det slunkne brystet ført og prøver å få henne til å ligge lenge å kose seg. Er dette lurt ? Hun virker tilfreds, er glad og gråter lite så jeg tror hun er fornøyd. Hun spiser med 2-4 timers mellomrom. Virker som hun er litt oftere sulten i dag. Kan det være pga at melkeproduksjonen har godt litt tilbake og at hun jobber den opp igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6050662-skjev-melke-mengde-i-brystene-etter-litt-ammetull-pga-tett-nese-p%C3%A5-tulla-7-uker-gml/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 Det er ikke uvanlig med en floetepupp og en sprotsdrikkpupp. Kan til og med vaere heldig. Begynn alltid paa den du sluttet med (hvis du ga begge) da blir det gjevnere ettervert! Siden hun har vaert forkjoelet og nettopp var seks uker kan dette vaere blandet med en oekedag, amm masse og slapp av sammen i de neste dagene! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6050662-skjev-melke-mengde-i-brystene-etter-litt-ammetull-pga-tett-nese-p%C3%A5-tulla-7-uker-gml/#findComment-6051227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #3 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg har en super duber pupp og en fløtepupp. Prøvde en stund alltid å legge til på fløtesiden først. Vet ikke om det var tilfeldig og bare gjelder meg men jeg følte fløte puppen bare ble enda mindre produktiv da mens super puppen bare fortsatte å være sprengt. Som om fløtepuppen "merket" at superpuppen ikke ble tømt og "trodde" det var fordi etterspørselen ikke var noe særlig. Derfor fortsatte jeg bare å behandle de to likt. Bestemte meg for å se på det som noe positivt at jeg hadde en storprodusent og pumper den bare dersom den blir for stor. Resultatet er mye godt melk i frysen og faktisk er brystene ganske jevne også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6050662-skjev-melke-mengde-i-brystene-etter-litt-ammetull-pga-tett-nese-p%C3%A5-tulla-7-uker-gml/#findComment-6063941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå