Gjest Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 Har fått positiv test i dag! Har termin ca 5. mai - 9. mai 2007 (FF og BIM er ikke enige..) Håper bare alt går bra; blir koselig å bli kjent med og følge hverandre her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 gratulerere så mye.Kjempe artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. august 2006 #3 Del Skrevet 24. august 2006 ja - bare går rundt og smiler jeg, godt jeg er alene hjemme! Når har du termin da, aurora? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 24. august 2006 #4 Del Skrevet 24. august 2006 gratulerer med spiren:-) -og velkommen hit.. er du langt på veg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. august 2006 #5 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg er vel 3+5 i følge babyverden, så nei - ikke ikke langt på vei.. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 24. august 2006 #6 Del Skrevet 24. august 2006 er det meg du spør? Jeg er 6+1.. fant det ut på mandag.. hehe.. litt sein i oppfattelsa jeg.. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. august 2006 #7 Del Skrevet 24. august 2006 spurte deg ja koselig da! Har du bestilt legetime eller noe slikt? Er litt usikker på hvordan jeg skal gå fram nå jeg; Når er det vanlig å gå til legen/jordmor første gang f. eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå