Gå til innhold

Når fester hodet seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 36+3 og barnet har lagt seg i hodeleie, men ikke festet seg enda. Når er det vanlig at dette skjer og må det feste seg før fødsel kan skje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For førstegangs fødende fester det seg rundt der du er nå, for andregangs senere, og for noen aldri (sånn som meg ;-)

Skrevet

I mitt fyrste svangerskap festa hovudet seg når eg var ca 36 veker på veg. Det er ikkje heile tida at hovudet festar seg før førdselen, spesielt viss ein er fleirgongsfødande. Det mest vanlege for fyrstegongsfødande er vel at hovudet festar seg i løpet av dei 3-4 siste vekene av svangerskapet. Men det er ikkje unormalt at det ikkje festar seg her heller.

Lykke til med resten av svangerskapet ditt:-)

Skrevet

hodet fester seg rundt uke 36 hos førstegangsfødende, men det varierer jo. Senere hos de som har født før. men du har jo noen uker igjen =)

Skrevet

Var på kontroll i dag, og hodet var festet! Er i uke 34+5, og førsteg.fødende.

Skrevet

Jeg har termin om 13 dager,men her har det ikke festet seg. Har ligget med hodet ned i hele sommer.

Skrevet

Det er veldig indiviuelt når det skjer. Hos meg festet hodet til babyen seg i uke 27, var førstegangs da. Fødsel startet i uke 34. Nå er jeg andregangs i uke 29 og babyen har snudd seg for lenge siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...