Gå til innhold

Dagtreff for aug/sept/okt gjengen TIRSDAG 29 august kl.12:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem kommer???

Det blir på jordbærpikene på Solsiden denne gangen også:o)

Jeg tenker jeg kommer trillende med Markus....

Klem

Skrevet

hallo! skal t jordmor kl ett, men er jo ikke der i all evigheten, så vom dere sitter en stund, kan d hende jeg dukker opp. ser vel om d er noen mager tenker jeg:)

gleder meg t å se markus så håper du ikke har d travelt:)

klemmer

Skrevet

Regner med at jeg kommer, så lenge formen er ok :)

Skrevet

Alva og jeg kommer. Håper jeg kan gå nedover.

Skrevet

Hei

Ikke sikkert jeg kommer på dagtreff denne gangen. Jeg er helt satt ut i denne varmen, og i tillegg til stor mage er jeg blitt litt forkjøla. Dobbelt sukk og akk.....Mulig min mor kommer på besøk på tirsdag, hun har tilbudt seg å være litt hushjelp.

Men kommer jeg ikke imorgen, kommer jeg nok på neste dagtreff...Blir nok sikkert ikke noe fødsel på meg ennå. Må liksom forsøke å psyke meg opp til at jeg kanskje må gå over termindato denne gangen også...

Skrevet

Hei,

vi skal på omvisning på fødeavdelingen, så tror det blir litt hektisk å få til.

Og så vet jeg ikke om jeg tør å komme å se alle de nye små, da får jeg enda mer hetta enn jeg har allerede:)

Skrevet

Heisann..

Jo, jeg kommer gjerne om formen er med meg den dagen. Hadde store planer om å komme sist tirsdag også, men det gikk jo ikke. Håper det ikke blir slik denne tirsdagen også.

Vi sees..

Skrevet

Jeg må se an formen.. Forrige uke ble fryktelig slitsom og trenger litt tid for å komme til hektene...

Vil gjerne komme da...:-)

Skrevet

nå føler jeg at jeg endeli har kommet til meg selv igjen, og er klar t å nyte de siste ukene som gravid!! 3 uker t termin, åwohooo*

skal som sagt t jordmor kl ett, men rekker jo å sla an en prat på 3 kvarter. så kommer før og eventuelt etter:) gleder meg t å se dere igjen. har ikke vært på leenge, så sikkert mange jeg ikke har møtt før:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...