lille-my *mor til Agnes* Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Når jeg går kjennes det ut som baby kan dette ut "der nede"! Det er liksom den trykkes ned; gjør ikke ondt, er barre litt...eh...skummelt... Kan dette være det som betegnes som "nedtrykkfølelse" (er det ikke noe som kalles det?)eller kan det skyldes at babyen har lagt seg med hodet nedover? Når er det i vanlig at nedtrykkfølelsen dukker opp? Jeg er 32 + 3 og er slettes ikke fødeklar på en stund enda :o/
Gjest Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Det er antageligvis hodet som har festet seg. Det betyr ikke at du føder for tidlig, hodet kan være festet leeeenge uten at småen kommer ut, særlig på førstegangsfødende..
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 24. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2006 Takk for svar ) Jeg fryktet at hun kunne "falle ut" i et "tidenes enkleste fødsel", jeg! Om hodet har festet seg er det vel ihvertfall ingen fare for at hun snur seg igjen, eller?
Lumsk Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Jeg har også hatt en slik nedtrykksfølelse nå i mange uker, men neimenn om puddingen har lagt seg med hodet ned ennå. Her ligger han på siden ennå og jeg lurer på når han har tenkt å snu seg. Jeg er 35+2 i dag så jeg synes ærlig talt at det begynner å bli på tide. Det er en snedig følelse da. Til meg gjør det også vondt. Virker som alt der inne bare skal komme fallende ut - barn, tarmer og full pakke...
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Sånn kjenner jeg det også.. Det stikker til noen ganger, så preser det osv. Det er nok babyen som ligger med hodet ned og "vrir seg i bekkenbunnen".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå