Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Hei, Jeg har 3 u til termin og det stikker så veldig i øvre del av magen. Midt under midten av brystene. Litt bedøvende liksom. Noen som kjenner seg igjen.
bollenr3 Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 det kan jo være at det er babyens bevegelser som gjør at det kan være vondt... får selv av og til skikkelige spark/stikk oppunder ribbena/brystet. tror ikke det er rier du har, for de kjennes vel helst nede i magen og ryggen... dersom det er veldig vondt ville jeg tatt kontakt med jordmor!
terta82 Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Hei Tror kanskje jeg har følt det samme som deg... Det kjenner litt ut som huden dovner bort/ sovner. Men tror det bare er at ungen ligger å presser på noen nerver ved ribbena. Det skjer som regel når jeg har sittet lenge, men borte når jeg reiser på meg igjen.
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Jeg har hatt noe liknende og spurte svigers (svigerfar lege, svigermor underviser på Fysioterapi i Bergen) og begge var enige i at det er små muskelfibre som får seg en ekstra strekk helt øverst, babyen er stor og ligger med rumpa rett under her. Vondt , men ikke farlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå