Gå til innhold

September: HJELP - DE RINGTE FRA SYKEHUSET ! ! ! ! !


Gjest

Anbefalte innlegg

Som dere alle antageligvis vet, skal jeg ha planlagt ks grunnet angst 31 august...

 

 

.........iallefall ringte de fra sykehuset og ville UTSETTE datoen til 5 september, altså hele 6 dager senere ! Jeg ble helt fra meg og bare sa: "Nei det går bare ikke, jeg klarer ikke gå som dette mer, skal inn pga. angst og føler dette blir for tungt !" Gråt der jeg satt..

 

Så sa hun bare helt enkelt: "..men da tar vi det dagen før, altså den 30 - er det greit da ?". Jeg bare "JAAA" !

 

Har jo hatt en masse smerter, og slet senest i natt, hun ringte meg nå som jeg var sliten og drittlei, så på mange måter er dette virkelig hell i uhell !

 

Ja - da er det 6 dager igjen ! Skal inn allerede 29 august på journalskrivning osv. !

 

Huff enn om dette hadde gått andre veien....da hadde innlegget vært LITT annerledes tror jeg...

 

Jeg ble så redd, bare gråt med en gang jeg, kom helt naturlig, jeg må rett og slett ha hørtes desperat ut, jeg bare: "neeei det går ikke, bla bla bla !" Så ga hun seg uten å blunke på en måte, eller "ga" seg er jo ikke rette ordet, men var 0 problem for de å ta det dagen før, de vil vel heller utsette enn fremskynde ting...når det gjelder fødsler/ks osv. "SHOCKER"..

 

Iallefall synes jeg det er rart de velger å slippe en sånn bombe til en med angst, det er jo kanskje de siste personene som takler å få utsatt slike ting, altså ikke at jeg har det noe verre enn andre, men angst er ikke så lett å håndtere, særlig ikke denne type ! Huff alt kom tilbake der...et sekund, frustrasjon, angsten osv., men så ordnet det seg likefort ! VELDIG glad for det !

 

6 dager igjen !

 

Klem fra en først skremt, så lettet meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja kan skjønne at du ble litt frustrert der ja. Bra det ordnet seg og at du nå faktisk har en dag mindre og vente på jenta di :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ar du ble frustrert og redd! Er noe med å forholde seg til en dato og vite, for så bare å få det flytta-. Det er ikke noe gøy hva det nå enn gjelder (kanskje bortsett fra regninger, men...) - og allefall ikke når det gjelder fødsel/KS.

 

Men, men, det gikk jo, som du selv sier, i riktig retning.. "Du rykker stadig frem i køen", liksom..

 

LYKKE TIL, snart er hun i armene deres! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du skal ta KS på Ullevål ikke sant?

Tenkte jeg bare skulle fortelle deg at jeg kom hjem fra Ullevål i dag med verdens skjønneste lille jente. Tok planlagt KS på onsdag og det var veldig greit! Vet ikke helt hvordan jeg hadde forestilt meg at det skulle være, men jeg gledet meg ikke akkurat. Men jeg har ingenting negativt å fortelle om det. Også er det veldig fort gjort. Hvis det er noe du lurer på så bare spør meg dersom du føler at det kan hjelpe.

Forresten, sett av noen timer til den journalskrivingen dagen før. Jeg var på Ullevål i 4 timer... Du får prate med jordmor, fødselslege og anestesilege. Jeg ble plassert på et mottaks rom med en seng og en haug med ukeblader. Så kom de innom når de hadde tid... De hadde tydeligvis litt å gjøre den dagen (skjønner jo at fødsler må gå forran selvfølgelig!) så jeg lå på den sengen og leste meste av tiden. Helt greit, men kan jo være greit å være forberedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...