Gå til innhold

Snart er det UL igjen..kjenner jeg gruer meg litt...


Gjest

Anbefalte innlegg

Skal til UL igjen kl 13.30, gruer meg. Gyn var sikker på at vi ville kunne se et hjerte i dag, men er så redd for at han skal si det motsatte, at her er det ikke skjedd noe siden sist eller noe slikt.... Han satte meg jo litt tilbake da jeg var der for en uke siden, men i dag har jeg gått rundt å innbilt meg selv om at det var feil, at det bare var sluttet å vokse.

 

Uff blir jo sprø av meg selv jeg! Bare det har vokst siden sist, er det julaften for meg;) Må tilbake på skolen etter timen, men kommer innom i kveld og forteller hvordan det gikk. Her er det bare å krysse fingre! Glad jeg får tett oppfølging pga tidligere ma.

 

Dere er forresten en super gjeng jenter, glad jeg har dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, der var jo du også.) Takk, håper virkelig det går bra! Og denne gangen skal jeg hske å spørre hvor langt han mener at jeg er på vei. Glemte jo det sist...iom at det ikke stemmer med beregningene mine.

 

Kommer innom i kveld jeg, og da håper jeg det blir meg positivt resultat:)

 

Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det går ganske greit med meg.

Nå er vel du på vei tilUL tenker jeg.. Krysser alt jeg har og lover og tenke masse på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. spennede.. litt for spennende egentlig... håper alt går som du forventer.. masse lykke til videre.. gleder meg til å høre hvordan det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, lykke til da!!! Du er vel kanskje ferdig nå, kl. 14?? Men det virker som det er mange her inne som får UL før den vanlige ved 17-19 uker. Er det bare for å tilfredstille nyskjerrigheten eller er det en fast oppfølging ved tidligere MA? Har vurdert det selv, men får vel se hva legen sier på første kontroll først.

Uansett, håper virkelig alt gikk bra for deg idag!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...