Gå til innhold

TUNGPUSTET?


PlinkiPlonk

Anbefalte innlegg

Har merket den siste uka att jeg er blitt tungpustet...

Tar meg liksom i det att jeg "peser" når jeg har gjort noe.Må liksom puste noen ganger ekstra... Ikke spesiellt dårlig trent, å ikke har jeg astma.

Synes det er tidlig, kan ikke huske om jeg var det når jeg gikk gravid med min datter, som nå er 8 år.

Er 8+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så det er kanskje ikke så uvanlig??!!

Hehe, tør ikke tenke på hvordan det blir lengre uti:-)

Trodde jeg hadde fått feil med lungene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her.. trudde det bare var meg som innbilte meg deeeeen kjempemagen og pusta og pesa... hehe..

 

vet ikke om det har noen sammenheng jeg.. men enkelte ganger så er jeg kjeeeempetungpust.. enda jeg blir liksom ikke sliten til vanlig av å gå opp bakken til huset vårt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se andre også merker at kondisen har blitt helt snål - tenkte på det i dag på vei til jobb at jeg må spørre om det er flere som har det slik.

Merker ikke så mye annet lenger, ikke så ømme pupper, ikke så kvalm - bare litt på kvelden men det kureres lett med et par Ritz og et glass vann - ikke spesielt trøtt - men blir UTROLIG fort anpusten. Jeg som egentlig er ganske godt trent, kondismessig... Jaja, det går vel over det også, men godt å vite at vi er fler i samme båt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

 

Har vært plaget med tungpusthet i 6 uker snart, er 13 uker på vei nå. Jeg har vært veldig dårlig, stort sett sengeliggende siden uke 5, og hvis jeg anstrenger meg (som å gå opp en liten bakke) så blir jeg anpusten! Er eller var godt trent.

Det kommer av at det skjer så mye i kroppen, blodmengden øker og blodtrykke synker osv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...