Gå til innhold

Juni: Rioja!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen dere!

Ja..dette intervjuet da..Uff. Synes ikke det var noe morsomt i det heletatt. Men det skal det sikkert ikke være heller.

Jeg ble møtt av distriktssjefen OG butikksjefen. Ble altså grilla av to stykker som satt og noterte hver jeg åpnet munnen og pratet...(det ser faktisk veldig dumt ut..)

Denne søknaden er den søknaden jeg har lagt minst jobb i. Klipp og lim fra andre søknader, og til slutt skreddesy søknaden får å få den siste finishen til akkurat denne stillingen...

Jeg hadde ikke lest annonsen ordentlig godt, så jeg trodde jeg hadde søkt på en fulltidsstilling. Det var det da altså ikke. (litt pinlig...?) Det var to stillinger som skulle besettes. En på 80% som er en NK-stilling, og en på 50%.

Jeg ville jo aller helst jobbe mest mulig jeg da, men sånn blir det da ikke.

Det var 130 søkere og 20 til intervju. Så da har jeg vel egentlig vunnet første runde.

Nå er jeg veldig, veldig usikker på hva jeg skal gjøre. I går ringte en kamerat av meg og tipset om en ledig stilling på jobben hans. Dette er en sånn type jobb som jeg bestandig har jobbet med: Ordremottak/behandling innenfor den bransjen jeg kjenner godt. Det eneste ulempen med denne jobben er at det er litt lang reisevei.

Jeg skulle ringe en kropp i denne bedriften til mandag.

Så hva gjør jeg da, hvis jeg får denne jobben på 50%? Skal jeg takke pent ja, for så å ringe på den andre jobben til mandag?

Aller helst vil jeg ha en fulltidsstilling da....

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6049881-juni-rioja/#findComment-6056775
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...