Gjest Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg har fått tidlig UL pga SA i sommer. Fikk time litt før enn forventet og lurer på hva man kan se når man er rundt 7 uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 Ikke så mye, men jeg fikk ihvertfall se at hjertet slo. Noe særlig mer er det ikke liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. august 2006 #3 Del Skrevet 24. august 2006 Men det er jo det viktigste det:) Håper å se et bankende hjerte om 2 uker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 24. august 2006 #4 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg var til ul etter 9 fullførte sist, muligens det var 10 også, da fikk jeg se 2 klumper og et bankende hjerte imidten. Det var på innvendig ul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 24. august 2006 #5 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg var på ul da jeg var 6+2 og da så jeg en sort flekk med et hjerte som banket. Det var flott å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 24. august 2006 #6 Del Skrevet 24. august 2006 På UL i uke 8 så jeg noe som lignet en cashew-nøtt med et bankende hjerte inni; fantastisk! Nå har "nøtten" utviklet seg til en liten jente med beregnet ankomst om ca 8 uker! Gled dere, jenter ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 24. august 2006 #7 Del Skrevet 24. august 2006 http://home.no.net/pregnant/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå