Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 Linn Marte................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 Litt for tungt etter min mening, Linn marie passer bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 24. august 2006 #3 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg syns også det var litt tungt. Marte Marie var mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #4 Del Skrevet 24. august 2006 enig med de over, Linn Marie eller Marte Marie var bedre sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Marte Skrevet 24. august 2006 #5 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg likte det. En annerledes kombinasjon - men som med alle andre navn blir ma helt sikkert vant!! Dessuten er jo Marte veldig pent da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 24. august 2006 #6 Del Skrevet 24. august 2006 Syns det var fint, jeg, selv om jeg ikke er fan av dobbeltnavn. Marie er så oppbrukt som fornavn nr. to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #7 Del Skrevet 24. august 2006 Linn Marte var ikke fint... Linn Marie eller Linn Maria er fint da:) Eller Linn Helene eller noe sånt:) Men ikke Linn Marte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #8 Del Skrevet 24. august 2006 flere?Vil gjerne høre flere synspunkter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #9 Del Skrevet 24. august 2006 et er 12 kvinner i norge som heter det...7 av dem heter marthe med H da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå