Gjest Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Legger de lettere på seg av bare mme enn å kutte ned på mme og heller gi litt grøt og fruktmos i stedet til noen måltider ?
Mini&Meg Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 nå vet jeg ikke helt svaret på spørssmålet ditt,men de skal visst ikke ha mer enn 1 liter mme i døgnet.Spurte hvorfor på HS hvorfor,men det visste hun ikke... Hvor gammel er Celine blitt nå? Vi gir ltt grøt og fruktmos og Felix er strax 4 mnd, han syntes det er kjempegodt, og har ikke problemer med magen eller noe.
Gjest Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Celine blir 4 mnd 4 mai. Gir hun 5x200ml flasker med mme om dagen. Var på kontroll her om dagen og da var hun 7810 gram og 62 lang. Tenkte kanskje at jeg kunne kutte litt ned på mme og heller gi grøt til 1 måltid o.l ? Vet ikke om det er noe lurt, men vil jo ikke at hun skal bli for svær .... hun ligger akkuratt på grensen på diagrammene. Syns ikke hun ser så innmari stor ut heller. Nå gir jeg hun : 1 flaske 160 ml mme 2 flaske 200 ml mme 3 flaske 160 ml mme + 1/2 beger hipp eple & pæremos 4 flaske 160 ml mme 5 flaske 200 ml mme + 2 måleskjeer grøtpulver oppi Hva mer bør jeg kutte ned på ? Vil jo ikke at hun skal sulte heller da
Mini&Meg Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 da er Felix 2 dager yngre og jeg gjør som deg, gir fruktmos til måltid nr3 og grøt før han legger seg. Har litt motsatt problem jeg da, han vil ikke ha så mye mme så begynte å gi han litt grøt på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå