Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Da var jeg tilbake fra 2 ukers ferie på Kreta. Har hatt det kjempefint, men var godt å komme hjem igjen også :-)

Går det fint med deg?

Jeg har egentlig ikke tenkt å være så aktiv her inne fremover. Tror kanskje det er bedre å prøve å slappe litt av iforhold til prøvingen.

Har ennå ikke fått mensen, så nå har jeg tatt Provera for å komme igang med ny pergo-kur. Har ikke tenkt å tempe eller noe denne gangen, kun bruke el-tester. Får håpe det går i orden snart....

Håper det står bra til med deg og den lille :-))

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Molly78!!

Som du sikkert har merket så er jeg ikke så ofte her lenger jeg heller.

Jeg har merket at det nsten er bedre for nervøsiteten min. Her hører man om sa og ma og at ting går galt. Man bllir ekstra nervøs av å lese sånt. men det er vel derfor jeg eegentlig burde vært her oftere... for å fortelle andre at DET ER MULIG for oss med pco å bli gravide å få det til!

For her er ALT bra!! Og jeg er så glad! Idag er jeg 11. uker på vei.

Jeg var på ultralyd forige mandag og alt så perfekt ut så langt. Var jo ikke alt hun kunne se så tidlig. Men plommesekk, hjerne, hjerte, ben armer var normalt! Puh!! Gjett om vi pustet lettet ut ;0)

Og dte var bare en der inne ;0) Litt glad for det ja.. hehe

Fått mensen enda da?

Skjønner deg godt... kan bli mye stress ja. Best å ta det med ro.. ihvertfal frem til eggløsningstid ;0)

Kan tenke meg det var godt med en ferietur ja. Sukk.. skulle ønske vi kunne tatt litt ferie og.. har jo ikke hatt sommerferie eller noe vi.. uff.. er blitt forskjølet også, så sliten DET er jeg ja.

Vel.. får håpe du ser dette innlegget før jeg havner på andre siden da ;0)

Lykke til!!!

Skrevet

Ååå, så hyggelig da. Det må være deilig å være ferdig med 1. trimester snart :-))

Så deilig å få vite at alt ser normalt ut. Gleder meg til jeg også kommer så langt...

Som du sikkert ser, så har jeg skiftet nick, og i går fant jeg faktisk ut at jeg var gravid også!!! Tro det eller ei. Det er bare så uvirkelig.

Skrev nettopp et innlegg her under "gladmelding".

Har ikke vært hos lege, men ringte til legekontoret i dag for å spørre om det var farlig for fosteret at jeg hadde tatt Provera og da sa hun at jeg sannsynligvis var mellom 4-6 uker på vei. Vanskelig å vite siden jeg ikke har fått mensen. (hadde den sist 19 juni). Tok en gravid.-test for 3 uker siden som var negativ, så da stemmer det sikkert med 4-6 uker :))

Gjett om jeg er glaaaaad!!!?? Hihi...

Du får ha masse lykke til videre og så kan du jo stikke innom av og til med en oppdatering :-)

Jeg skal prøve å holde meg litt unna barnimagen jeg også, men det er jo så mye jeg lurer på og her får jeg som regel svar :-)

Ha en fin dag og ha det bra så lenge :-))

klem fra Molly78 (som har skiftet nick)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jaja, det var en kortvarig lykke.

I går morges spontanaborterte jeg :(

Begynte å blø på søndag og mandag morgen våknet jeg grytidlig av "veer". Etter 2 timer med veer var det over :(

Har bestemt meg for å ta pause fra bim en stund fremover.

Skal prøve å bli gravid igjen så fort som mulig, men jeg vet jo ikke hvor lang tid det vil ta.

Ønsker deg lykke til videre, så satser jeg på at jeg er tilbake her om ikke så altfor lenge...

Skrevet

Åh.. neeei :0(

Først ble jeg kjempelykkelig for å lese om at du hadde blitt gravid du også! Men så utrolig trist å lese at du mistet spiren!! Uff.. nei.. :0(

Nå ble jeg skikkelig lei meg...

Håper virkelig du kommer gravid og sterkere tilbake.. veldig snart!

Sender deg masse gode tanker og bebystøv!!

Skrevet

Takk takk :)

Det går bra med meg nå. Er klar for å prøve igjen og er i dag på dag 12 siden SA'en. Får bare håpe at jeg får el i normal tid denne gangen :)

Skal komme med oppdatering hvis det skjer noe nytt.

Går det fint med deg da? Du er vel kommet deg trygt over i 2.trimester nå?? Du er kjempeheldig. Gleder meg til å være ferdig med de 12 første ukene...når (hvis) jeg kommer så langt.

Kos deg masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...