Gå til innhold

emmaljunga kombi vs. simo kombi

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er egentlig disse to det står mellom hos oss...men klarer liksom ikke helt å ta noen besluttning...

noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes simo combi er mye finere å se på i hvertfall. og den er ikek så stiv som emmaljunga. også liker jeg at simoen er ganske høyt oppe så du slipper bøye deg så langt ned for å ta opp og ned barnet.

men det er min mening da.

alle liker forskjellig.

lykke til med valget.

ps: hadde simo combi til første mann og var kjempe fornøyd, kjøpt simo duo til denne.

Skrevet

Vi har samme problem som dere. Har også lyst på simo kombi eller emmaljunga duo. Simo sin har jo mindre begg siden det er en kombi, men den er mye finere å se til ja. synes jeg da... vanskelig det der vogn valget. hehe

men som sakt også så er simo sin høyere. Det liker jeg :o)

lykke til :o)

Skrevet

hvis du liker simo best hva med duo varianten? det er jo samme prinsipp som emmaljunaen, stor baby del og seperat sitte del. Vognene er kjemp fine, men de veier en del så at 2006 simo kombi veide 20 kg, men at duoen var lettere. Kommer vel ann på om hva dine behov er om du må løfte vognen inn og ut av bil, eller om du bruker mest kollektiv.

Lykke til med valget =)

Skrevet

Liker Simo mye bedre enn emmaljunga. Ikke så stiv og klumpete i understellet.

Skrevet

Emaljunga er en del kortere i liggestilling pga at ryggen får en bøy oppover. Dessuten er frontbøylen skrudd fast og kan ikke legges ned når man skal ha voksipose oppi. Simo!

Skrevet

hadde samme valget vi å, men valgte simo, bare pga en oppstanasi ekspetrise i alta..

etter dette valget ble tatt for 2mnd siden, så har vi ventet på vogna - minus for simo - lang leveringstid! men d har jo vært ferie, så..

men emmaljunga-vogna va så tung! den var ikke lett å trille inne på et kjøpesenter med ei hånd, slik som simo kan. simo er ei nydelig vogn, vi kjøpte sånn kombivogn, en simo kombi ultra 620, sort å grå, å den var bare rent nydelig!

håndtaket er langt ute fra vogna, så når man går med den, så sparker man ikke borti understellet. kjøpte vogna med vendbart håndtak forresten! herlig vogn!!

Skrevet

Hm, jeg synes emmaljunga'n er veldig lekker jeg da, sett meg ut en duo som er så stilig.

Skrevet

stod blant annet mellom disse vognene for oss også, jeg er fan av kombivogner. nå er helt klart emmaljunga mitt valg. simoen er veeeldig fin å se på, men så fort man tar ut bagen, er den ikke så fin lengre. så emmaljunga ble det her, den er veeeldig god å trille. men simo er helt klart en vogn av kvalitet, så ikke noe dumt valg.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...