Gå til innhold

Loise!!

Zoomer - lykkelig tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puuh.. blir svett av å lese jeg.. hehe. Du har vært skikkelig flink..

Ja, da er gutten din raskt ute med å gå han også,. Kjempekjekt!

Ha en fin dag,, og ikke få dårlig sammvittighet om det ikke havner noen boller i frysen.. Da har du gledet en venninne, en ektemann, deg selv og svigers'ene... :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da gikk svigers og det er stille i huset. Junior satt lys våken på fanget til svigermor da vi kom hjem for en halvtime siden, selv om han skulle vært i seng kl 19... jaja, det må være lov til å skjemme bort barnebarnet sitt :o)

Har nettopp pakket ned litt under halvparten av skillingsbollene i fryseren, og da er det mer enn nok til venninnen min og meg i morgen. Ble nesten litt flau på møtet i barnehagen, for mannen min var selvsagt den som tok mest av skillingsbollene hehe...

Nå skal jeg krype opp i sengen og kose meg med Greys Anatomy...

Sov godt!!

Skrevet

Hehe,, skjemme bort barnebarnet ja,, Sånt er det litt av her også gitt.. Farfaren spesielt, han er helt vill.. Kjøper ting til henne hele tiden, og kjøper bolle eller drops osv osv.. Tullemoren er definitivt favoritten hans ja *ler*

Har du tv over sengen du, heldiggris.. Jeg har både tv og pc på stuen.. Så når jeg har lagt meg, så har jeg lagt meg,, da er det sovetid..

Jeg ble liggende i går og se på magen før jeg sovnet.. Det er så morro å se hvordan den vokser.. Nå er babykulen blitt minst like stor som håndflaten min... Jeg ligger og beundrer og stryker på magen.. Det er så unikt å være gravid.. Må bare kose meg så masse jeg kan nå, for tiden går fort.. Før jeg vet ordet av det er magen vekke.. hehe

Jeg skal på shopping med en søster i dag, Det blir kos.. Må få kjøpt meg flere bh'er og bokser-truser.. Og støttestrømper - stakkers blodårene mine på beina...

Ha en fin onsdag!

Skrevet

*ler* var ikke meningen å dytte så mye, fikk en feil på maskinen, så jeg trodde ikke dytte-innlegget mitt ble sendt ..*fnise*

Skrevet

Ja, det er deilig med tv på soverommet :o) Pc'n står inne på det mannen min kaller for "studioet". Han er musiker, så her står alle instrumentene hans + mac'en han bruker for å spille inn musikken.

Magen min har vokst betraktelig de siste par ukene, så da jeg var en kort tur innom søsteren min i dag sa hun bare "wow, nå ser jeg magen". Må le litt, for vi var jo sammen på mandag også...

Var på jordmorsamtale i dag på Riksen, og det var deilig å bli tatt ordentlig seriøst. Hun mente jeg kvalifiserte under "fødselsangst"-diagnosen, og jeg skal derfor være med på et spesielt program der. Programmet går ut på at jeg møter og blir kjent med to jordmødre på Riksen, og det vil være en av disse som er jordmor for meg under neste fødsel. (Som hun jeg snakket med i dag sa: "kommer du fødende kl tre på natten, ringer vi en av dine jordmødre og så kommer hun"). Dette letter betraktelig, for da vet de hvordan jeg ønsker ting på forhånd, slik at når jeg faktisk er i fødsel kjenner de meg og jeg dem. I tillegg får jeg flere fødselsforberedende samtaler sammen med jordmoren jeg hadde i dag (utrolig koselig dame), samt at jeg får gå på noen kontroller hos henne - for i min bydel fungerer jordmor-systemet overhode ikke.... Åhhh.. er sååå glad for at jeg får føde på Riksen denne gangen og slipper å dra tilbake til Ullevål :o)

Skrevet

Min mann har også musikk"studio", han har det som interesse. Han har bassgitar, elgitar og klassisk gitar, og så har han pc med masse programmer. Og stor ny forsterker med wah-wah-pedal eller åssen det nå skrives.. På pc lager han trommer og annet komp.. Så det blir fine låter av det.. Syns han er flink jeg.. I forgårds spilte han litt rolig musikk på gitaren (studioet er på soverommet vårt) da jeg la meg, det var så utrolig behagelig,, han dysset meg omtrent i søvn med den vakre musikken...

Du er heldig som får være med i det programmet på riksen.. Å kunne kjenne på forhånd den jordmoren som skal være med på fødselen må være kjekt..!!!! Jeg skjønner veldig godt at det vil lette litt på angsten ja..

Ha en fortreffelig helg! Jeg har fri i dag, og skal møte en venninne jeg ikke har sett på 3år.. Sist vi møttes hadde hun mage,, Nå er det min tur,, *ler*

Vi snakkes...

Skrevet

Så morsomt at mannen din også har "studio"... Mannen min har gitar (hovedinstrument, både el- og klassiskgitar), bassgitar, keyboard og et digitalt trommesett. Trommesettet og keyboardet står i øvingslokalet til bandet han spiller i, og det er bra, ellers hadde det vært stapp fullt her inne. Dette rommet er også fungerende gjesterom, så det er ikke mye plass igjen :o)

I dag skal jeg hente junior tidlig i barnehagen, så skal vi dra ned i sentrum på litt shopping (han trenger bl.a. ny lue, og jeg aner ikke hvilken størrelse han trenger nå), før vi møter mannen min og drar på restaurant. Vi gleder oss til en skikkelig tapas-middag :o)

Skrevet

Koselig at dere har vært på restaurant i dag.. Håper du fant lue..

Jeg har kjøpt sjal, strømpebukse og 2 pysjer til Carina.. Godt med noe nytt...

Natta.. jeg er stuptrøtt

Skrevet

Ja, jeg fikk kjøpt både lue og hals, så nå kan han holde seg god og varm. Han har blitt skikkelig forkjølet, så det er fint at vi nå ha fått lue+hals i hus. I dag skal jeg kjøre han opp til farmor og farfar, for der skal han sove over til i morgen :o)

Mannen min skal på utdrikkingslag, så jeg vurderer å dra på shopping, men skal også kose meg hjemme med en god middag... Deilig med litt alene-tid en gang i blant.

Ha en flott helg!!

Skrevet

Litt alenetid er kjekt iblandt ja... Jeg fikk tid til meg selv i går,, mannen var hjemme med Carina mens jeg fikk gå på shopping og treffe en venninne på restaurant..

I helgen har både mannen og jeg fri.. (Han jobber annenhver helg og jeg jobber hver 4 helg) Så vi nyter frihelgene våre sammen. Jeg hadde fri i går og stod opp med tullemor da, og han stod opp med henne i dag, Kjekt å dele litt på morningene.....

Kos deg på shopping hvis du drar!

ha en fin helg du også.

Skrevet

Oj.. nå har jeg nesten ikke vært på pc'n hele helgen...

Fikk ikke dratt på store shoppingturen på lørdag, men fikk kjøpt litt mer garn og strikkepinner hehe... Skal nå strikke en ullbukse til junior, for det er sikkert fint å ha i barnehagen. I dag skal jeg til en strikke-venninne (også BIM-jente) - gleder meg :o)

Dele på morgenen, ja... Jeg var mer flink til å stå opp med junior tidligere, men nå blir jeg fortsatt ganske morgenkvalm hvis jeg står opp tidlig, så mannen min er snill og står opp med han. Det er for så vidt mest praktisk på hverdagene også, for det er mannen min som tar han med i barnehagen (som er på vei til jobben hans). Tidligere jobbet forresten både jeg og mannen min turnus (jeg gjør vel egentlig det fortsatt, men er jo sykemeldt), men mannen min jobber nå fra 8-16 eller 9-17. Vi jobbet også en del helger, så vi satt absolutt stor pris på frihelgene vi hadde sammen.

Nei, nå får jeg pakke sammen og komme meg avgårde snart...

Ha en flott uke!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...