Gå til innhold

Jeg er gravdi!!!

Anbefalte innlegg

Klarte ikke holde meg unna CB digitalen som lå og venta på meg i skapet - og den ble lyste "gravid" mot meg etter ca 30 sekunder! Har IKM på lørdag..

Jeg kan ikke helt tro det - er helt skjelven, hadde liksom venta at den ble negativ!!!

wæææ... har liksom venta på denne dagen, men nå blir jeg helt rar innvendig, bare skjelver...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6048623-jeg-er-gravdi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

tja.. oppskriften må være at jeg ikke trodde det hadde funka denne måneden da. Pga reiser og slikt, så hadde vi ikke sex fra 2 dager før EL til 2 dager etter... Så jeg har ikke tenkt baby i det hele tatt, bare kost meg med ferie.. Tok ikke temp eller noe, så det har jeg akkurat begynt med igjen.

Ellers har jeg ikke brukt en skit av te, hostesaft, aromaterapi osv.. har bare tat folat og vitaminer de dagene jeg har husket det. Sambo røyker, men soldatene hans var nok bra nok likevel!

Har ikke hatt all verdens symptomer, men har hatt ømme bryster de siste dagene, og det har jeg sjelden hatt før. Har også følt en slags tyngdefornemmelse i underlivet, og det har vært litt vondt å trykke når jeg skal "ordentlig" på do.. Hatt ett (!) kvalmeanfall, så det var sikkert tilfeldig. Og hadde et skikkelig krampetak i underlivet ca 3-4 dager etter EL. Også harjeg vært veldig forkjøla etter EL.

Det eneste som er dumt er at jeg tok noen glass vin på lørdag.. Trodde jo ikke det var noe håp denne pp'en.. Men får tro det går bra, kan jo ikke annet..

FertilityFriend sier termin blir 5. mai 2007.

Masse babystøv til dere alle, det har vært veldig koselig å bli litt kjent med mange av dere her inne! ******************************************

*************************************************************XXXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX***********************************

Håper så mange som mulig blir med over på 1. trimester snart!

Håper bare alt går bra og at spiren klorer seg fast i 9 måneder...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6048623-jeg-er-gravdi/#findComment-6048921
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...