Gå til innhold

Rapport ifra meg, til dere som har savnet meg!! (langt og litt ekkelt)

Lilla`83 *snuppa & snuppen*

Anbefalte innlegg

Rapport ifra meg, til dere som har savnet meg!! (langt og litt ekkelt) NYTT 10:03 24.08.2006

Var hos legen i går kl.13.00....

urinprøven min var positiv, men ut ifra det jeg fortalte fryktet legen en SA. Hun bestilte time til meg på sykrhuset med en gang....

hun tittet ikke på meg i det hele tatt, da de skulle undersøke meg nærmere der....

det var da det gikk opp for meg at jeg hadde vært gravid og hadde mest sannsynligvis mistet...

jeg gråt i strie strømmer, ringte sambo som var på jobb og fikk han til å komme hjem...

pakket saker til snuppa og til meg selv...

leverte snuppa hos bestemor og kosa MASSE med henne før vi dro nedover....

kjøreturen ta 2-2,5time hever vei..

jeg var kvalm,sulten og tørst da jeg ikke fikk hverken spise ell drikke pga av en evt utskrapning...

hadde jo ikke akk spist så veldig mye før på dagen heller!

kom ned,måtte vente på akuttmottaket en times tid.. verdens leengste time!!! gråt og snufset!!!

kom helgigvis ei sykepleier som fulgte meg opp til gyn.

kom inn til lege, pratet lenge...

han undersøkte meg (vanlig GU)...

kom da mange blodkuagler og den lille spiren.. ;o(

han tok den ut med en tang da den "lå" så langt ute (merket det egentlig ikke), han gjorde det så det ikke sku bli så ubehagelig for meg når det skulle kommet av seg selv!

tok innvendig UL til slutt..

pratet så en god stundt i gjen og gråt litt mer...

tok blodprøver og fikk reise hjem igjen!

skal til lege om ei uke å ta blodprøve og så om 3-4uker igjen!

dette for å følge med på HCG stoffet..

så nå ligger jeg i sengen er og litt stille....

tenker egenlti ikke så mye lengre da jeg gjorde det i går!

egentlig "glad" at det skjedde nå så tidlig og ikke senere uti sv.skapet når det først skulle skje!

lengre man kommer jo værre er det, selv om det allerede var litt vanskelig nå og...

trøster meg med at det var noe galt, og at derfor kroppen støtte ut den lille spiren...

er glad jeg ikke har hatt noe vondt!

har liksom "bare" hatt mensen jeg...

har skiftet nicket mitt igjen da, orket ikke se på at jeg i dag gikk inn i min 9uke...

TUUUSEN <3-LIG TAKK FOR ALL STØTTE, TANKER OG GODE TRØSTE KLEMMER AV DERE ALLE!!!!!!!

Dere er bare så utrolige gode å ha....

Hva skulle jeg gjort uten dere!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herregud... Jeg føler så med deg... Får vondt inni meg når jeg leser sånne ting. Kommer du fortsatt til å være på BIM eller??

Ta godt vare på deg selv!

Vet egentlig ikke hva mer jeg skal skrive. Ingen ord som egentlig passer syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjenner jeg blir skikkelig lei meg på dine vegne her. Tårene sitter i øyekroken og jeg kan ikke helt forestille meg hvor vondt dette er for deg, bare kjenne at angsten for å oppleve det samme strammer seg til rundt hjertroten.

Kan jeg dog spørre om en ting, hvorfor følger de med hcg-nivået ditt? Du trenger ikke svare om det er vanskelig for deg.

Jeg sender deg alle de varmeste tankene og klemmen jeg har til deg i en sånn vanskelig stund. *varme tanker og klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei stakkars deg. Jeg gråt da jeg leste det. Jeg mistet min lille spire i morgest. Var nesten 8 uker på vei. Skal til lege 12.30 og vil da få vite om jeg må ha utskraping. Jeg er så trist og "nicket" mitt passer ikke så bra lenger.

Jeg føler med deg og håper du har snille mennesker rundt deg som tar vare på deg. Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hcg-nivaået følger de opp med ved å ta blodprøver.....

er vel for å passe på at alt går som det skal, at alt kommer ut....

takk for klem og ord..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, ikke ud og dah!!!! ;o(

blir jo enda mere lei meg nå...

jeg gruet meg velidig til å evt måtte ha utskrapning, noe jeg slapp....

jeg har min kjære gode sambo og mamma her, og ikke minst vår HERLIGE GOD jente på snart 10mnd som gjør at jeg må smile ofte... glad jeg har henne....

håper du har noen rugnr deg"

til å holde i hånden, gråte på skuldere og ikke minst kunne prate ut med! det hjelper og en trenger det virkelig!

håper det går bra med deg og at du kommer deg "fort"...

sender maaange gode trøsteklemmer til deg! vet hvordan du har det!

er det noe du lurer på så lag ett innlegg til meg!

kommer nok til å titte innom her ei lita stund til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, dette er en trist dag for flere her inne ser jeg. Kan ikke gjøre annet enn å sende flere varme klemmer og tanker her. Føler at ord blir fattige, men vit at dere er i tankene til mange i dag og i tiden fremover.

*varme klemmer og tanker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei dette var grusom lesning ja. Mine aller varmeste tanker til dere begge, dette var virkelig trist. Håper dere kommer snart tilbake, og ta vare på dere selv i mellomtiden.

Største klemmer fra meg *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist. Føler med dere begge to. Dette var fryktelig leit. Sender gode tanker. Lykke til - du har heldigvis ikke problemer med å bli gravid og er nok snart tilbake. Gleder meg allerede.

Ta godt vare på deg selv. Og du har fortjent en god flaske vin i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neii....

Ble det sånn ja...

Mistet min spire i går jeg også.....

Føler så inderlig med deg, vet hvor vont det gjør.

Stor trøsteklem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig trist å høre. Selv om man are er 8 uker på vei har man allerede rukket å gjøre seg opp mange tanker om den lille i magen. Jeg husker selv at alle drømmer bare datt ut av meg i løpet av en dag.

Håper du blir her på bim selv om du har mistet. Kjempetrøsteklem fra meg til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg jeg!!!!!!

Jeg sitter med tårer i øya og håper på det beste for dere så fort som mulig!!!!!!

Lykke til hvertfall!!!!

Og bedre lykke neste gang!

Mange gode klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, som jeg føler med deg!

Var gjennom det der selv i juli, og gir deg en kjempestor trøsteklem. Skjønner det du sier med at du "bare" har hatt mensen, slik tenkte jeg på det også... Men det er jo likevel trist å gå gjennom.

Håper at vondten og alt snart går over, og at du kommer deg :0(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å så trist!! Håper det går bra med dere begge to, forholdene tatt i betraktning!

krysser fingrene for at dere snart er tilbake her hos oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre. Ta godt vare på deg selv. Så fint at du har ei lita jente på 10 mndr. (Da jeg mistet i mai, var det nettopp minstejenta mi som var den beste trøsten.) Håper du kommer snart tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...