Gå til innhold

Dere som venter jenter....

Anbefalte innlegg

Hvordan så dere på UL at det var jente?

Jordmor virket veldig sikkert,og viste oss tre streker som hun forklarte at var kjønnslepper og klitoris.

Men,hørte noen andre si at de så kun to streker nå de fikk beskjed om at det var jente?!

Hva fikk dere "se"/vite?

Har liksom slått meg til ro med at det blir jente,og har kjøpt noe rosa+bestemt navn,så jeg håper liksom jordmor har rett:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6048578-dere-som-venter-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Eg har også høyrt om dei "strekane", men jordmora sa ingenting om dei til oss. Ho fraus bildet på skjermen, teikna ei linje rundt babyen, så peika ho ein plass og sa at akkurat der ville vi sett det tydeleg om det var ein gut. Ho var sikker og overbeviste oss, heilt utan strekar :-). Eg tenker berre jente no (namn, klede osv), men om det skulle vere ein gut er det berre ei overrasking, det viktigaste er at alt er bra med babyen!

Annonse

Hmmm...så noen ser to streker,andre tre:-) Kanskje det er fordi noen tar med klitoris mens andre bare peker på kjønnsleppene?Da vi var der sa jordmor at hun så kjønnet med en gang,men hun skulle vise oss hva hun så.Pekte da på to kjønnslepper og en klitoris.Virket rimelig sikker syns jeg.Tror dere jeg kan stole på det?

Har vært på 3 undersøkelser (UL) den første var i Tønsberg hvor 2 gyn sa jente uavhengig av hverandre, på Nesstun i Bergen så han også Jente og i Spania Jente. ALLE viste de meg 3 streker! Gleder meg veldig. Jeg er nå 23+2.

Det kommer også ann på hvor langt du er kommet, da kjønnene ligner veldig i tidlig fase.

Lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...