Elise29 Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg er bare litt nysgjerrig på hvor mange pergo-kurer dere hadde før dere lyktes? :-) Jeg var overbevist om at jeg skulle klare det på første kuren (dobbel), men ble selvsagt skuffet... Nå skal jeg snart igang med ny kur. Håper noen vil svare meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~mommi~ Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 mitt lille mirakel er pergo spire... første kur var enkel og ga meg ikke el. andre kur var dobbel, fikk eggløsning og da satt spiren... men vi fulgte ikke med el testing da det viste feil første gang. vi heller koste masse mellom dag 10 og 20 :-)))))))))))))))))))))))))))))))))) Masse Lykke til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. august 2006 #3 Del Skrevet 24. august 2006 jeg hadde en enkel så en dobbel og så enkel og så en trippel og da satte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benteeli Skrevet 24. august 2006 #4 Del Skrevet 24. august 2006 hva er pergo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kasa :-) Skrevet 24. august 2006 #5 Del Skrevet 24. august 2006 Hei! Jeg har pcos og har også gått på dobbel pergo, og på mandag stod det "gravid" på hjemmetesten. Fikk time hos legen neste dag med blodprøve som jeg skal få svar på imorgen. Er veldig spent! Håper alt er ok. Og til benteeli: pergo eller perogotime er en firedagers kur man tar fra 4. -8. dag i syklus for å stimulere til eggløsning hvis man har uregelmessig eller aldri eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 24. august 2006 #6 Del Skrevet 24. august 2006 Heisan. Jeg har pergospire, men det klaffet ikke før den 4 dobble kuren. og jeg fikk påvist eggløsning hver gang. Venninnen min ble gravid på første dobble pergokur og det med tvillinger. så du skal se det lykkes for deg også. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. august 2006 #7 Del Skrevet 24. august 2006 Hei. Jeg tok en enkel pergokur og spiren satt. (lå med beina oppetter veggen på hotell i romantiske Roma i 30 min etterpå! Vet ikke om det gjorde utslaget men.... verdt et forsøk!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 24. august 2006 #8 Del Skrevet 24. august 2006 Hei! Jeg her pcos og gikk på fire enkelkurer uten pause mellom før spiren satt hos oss Nå er vi jammen 9+6 :) 10+0 imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise29 Skrevet 25. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 25. august 2006 Tusen takk for alle svarene og gratulerer til alle sammen :-)) Sitter her med tårer i øynene nå og håper så inderlig at det blir min tur også snart. Lykke til videre i svangerskapene! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå