Gå til innhold

Noen med pergo-spirer her?


Elise29

Anbefalte innlegg

Jeg er bare litt nysgjerrig på hvor mange pergo-kurer dere hadde før dere lyktes? :-)

 

Jeg var overbevist om at jeg skulle klare det på første kuren (dobbel), men ble selvsagt skuffet...

Nå skal jeg snart igang med ny kur.

 

Håper noen vil svare meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mitt lille mirakel er pergo spire...

første kur var enkel og ga meg ikke el.

andre kur var dobbel, fikk eggløsning og da satt spiren...

men vi fulgte ikke med el testing da det viste feil første gang.

vi heller koste masse mellom dag 10 og 20 :-))))))))))))))))))))))))))))))))))

Masse Lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har pcos og har også gått på dobbel pergo, og på mandag stod det "gravid" på hjemmetesten. Fikk time hos legen neste dag med blodprøve som jeg skal få svar på imorgen. Er veldig spent! Håper alt er ok.

 

Og til benteeli: pergo eller perogotime er en firedagers kur man tar fra 4. -8. dag i syklus for å stimulere til eggløsning hvis man har uregelmessig eller aldri eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Jeg har pergospire, men det klaffet ikke før den 4 dobble kuren. og jeg fikk påvist eggløsning hver gang. Venninnen min ble gravid på første dobble pergokur og det med tvillinger. så du skal se det lykkes for deg også. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg tok en enkel pergokur og spiren satt. (lå med beina oppetter veggen på hotell i romantiske Roma i 30 min etterpå! Vet ikke om det gjorde utslaget men.... verdt et forsøk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg her pcos og gikk på fire enkelkurer uten pause mellom før spiren satt hos oss :) Nå er vi jammen 9+6 ::)) 10+0 imorgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svarene og gratulerer til alle sammen :-))

Sitter her med tårer i øynene nå og håper så inderlig at det blir min tur også snart.

 

Lykke til videre i svangerskapene! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...