Phobia Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Er litt i tvil ennå jeg faktisk. Har bare fått litt brun utflod i går, pittelitt rødblandet idag. Veldig lite. Har fortsatt de fleste gravidsymptomene, men også menslignende smerter...typisk Er likevel ikke helt i mensmodus ennå føler jeg...vet ikke hvorfor, for en del av meg har gitt opp håpet for denne ppèn. Har allerede begynt å telle ned til neste IKM, den 22. sept..... Forsone meg med at det kanskje blir sommerbaby istedenfor tidlig MAI osv...he.he Ja det vanlige tankespinnet Har 3 CB digital i skapet hjemme, men nå tør jeg ikke teste pga det med følsomheten til testen osv (tråden igår vet du) Vente til i morgen ??? Hvordan forholder du deg da ? Er det fortsatt håp eller har du kapitulert for den månedlige "renselsen" ??
Phobia Skrevet 24. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2006 Takk for dytten. Er greit om Lone ser den når hun kommer fra jobb
Phobia Skrevet 24. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2006 Åh - vips så var den på toppen igjen.
Phobia Skrevet 24. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2006 Dytte igjen, nå ma Lone komme hjem snart
Lone35 =0) Skrevet 24. august 2006 #9 Skrevet 24. august 2006 Hei sann jenter! Så omtenksomme dere er da :-D Så du er litt usikker ennå [email protected] trenger ikke være mensen du har fått om det er littegrann brunt. Jeg fikk det i første svangerskap etter 6-7 uker tror jeg. Fikk tatt ultralyd, og de fant ingenting galt. Så lenge som blodet er brunt var det ikke farlig sa legen. Det er koagulert blod. Verre med rødt friskt. Oki, -Jeg kom hjem fra jobb nå nettopp. Alene hjemme , så jeg slengte meg ned foran pc'n med en gang! Hi hi Har vært kvalm på arbeid i dag og'. Jeg ser av dagboken min her inne at kvalmen og hodepinen begynte den 20.august. Altså en uke etter EL. Jeg aner ikke hva det ellers kan være utenom graviditet når jeg ellers er frisk. Pleier ikke å gå kvalm en hel uke uten grunn vel. Og ikke spiser jeg bedervet mat heller...he he:-) tenker jeg tar test i mårra ettermiddag ( med oppsamla morgenurin hvis det går an?) Eller på lørdagsmorran. Hva med deg M@mi, når skal du teste. Ville vært artig om du testa samtidig. He he..Såfremt du er sikker på at det ikke er Tr som er der da.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå