Gå til innhold

noen andre uten plager?

mamman til sander og mathilde

Anbefalte innlegg

Jeg skal vel bare være glad for at jeg ikke er plaget med kvalme osv.

Er 15 uker på vei, og skulle på en måte ønske at jeg merket litt mer til at jeg er gravid, blir litt bekymret når jeg ikke kjenner noe spesielt.

Har kanskje vært småkvalm 3 dager i uke 7-8, og ømme bryster varte til uke 11-12. Litt ømme fortsatt, men ikke så ille.

Er det flere som har det slik?

Var til ultralyd i uke 9, og da så vi et lite nurk og hjertet slo bra. Skal til legen til tirsdag, og håper legen finner hjertelyden.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6048532-noen-andre-uten-plager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg! Jeg har ikke hatt noen plager jeg heller.Jeg er i uke 16+ 3 nå:) Jeg var også til ultralyd i uke 9 å hørte hjertet. Den var liten assa, men det er morro å se at det ligger noe der liksom! Jeg også tenker på det at jeg ikke kjenner noe spess. til at jeg er gravid, men det kommer nok skal du se:)

Hilsen en jente fra Oslo

godt å høre... Vi er i uke 15/16 og var også glad vi så noe på tidlig UL da vi nesten mistet troen på at det var noe der siden jeg er i bra form. Riktignok trøtt, men veldig OK ellers. Egentlig litt kjedelig å høre om folk som er gravide som det virker som leter etter en plage. Jeg er også sjeleglad jeg ikke finner det man kan lete etter. Gleder meg over min lille mage som jeg etterhvert også kjenner.

Lykke til!

Tusen takk for at dere gidder å svare ;)

Ja, det er jo litt dumt å gå å lete etter plager og "klage" på at man ikke kjenner noe, jeg vet jo at jeg bare skal være gla og fornøyd ;)

Men tankene surrer oppe i hodet, tankene om alt er bra osv.

Satser på at det går like knirkefritt fremover ;)

Lykke til alle sammen!

Hei Anetteo82.

jeg er nå i uke 15 og starter på uke 16 i morgen,og har heller ikke hatt noen plager, bortsett fra litt småhissig i ny og ne. hehe!

var litt uggen rundt midten juli men d varte kun 1,5 uke og jeg tror d skyldtes mye jobbing,lite mat og søvn.

jeg jobber kun nattevakter. puppene er ømme men d kom ikke før i 3 mnd..så jeg håper at d holder seg slik.

har ikke enda hørt hjertet på skatten og stresser litt med det,men d ordner seg nok..

Annonse

Hei Anette

Jeg har også hatt minimalt med plager så langt. Kun litt halsbrann og tretthet.

Er 17+2 på vei i dag, og var på helsestasjonen og fikk høre hjertelyden på onsdag det er virkelig noe å glede seg til :o)

Tror vi nesten bare hører om de som har hatt en masse plager, og da føler man seg plutselig unormal fordi man er frisk...

Lykke til videre.

Hei på deg.

Merker nesten ikke noe jeg heller. Jeg har bare ømme bryster. Er og redd for at jeg ikke har hatt mer plager, for med forrige var jeg sjuk i seks måneder.

Gleder meg noe voldsomt til ultralyd 12 september.

Lykke til

Jeg har også lite plager med dette svangerskapet er i uke 16 snart 17. Har bare kastet opp en gang, og vært litt småkvalm men det har vært mest ifb med jobben. Har nå fått bekkenlåsning og er aktivt sykemeldt, men føler ikke at jeg er i dårlig form for det. Har t.o.m kjent litt liv inni der!

Gleder meg til UL den 8. sept. Kjekt å vite om alt er i orden der!

heller ingenting her. var småkvalm frem til uke 7, deretter har jeg ikke jent noe- er i uke 14 nå. kom fra jordmor isted..hun klarte ikke å finne hjertelyden :( men hørte andre ting som gjor at hun er veldig ikker på at det er en liten der inne..

Heia!

Graviditetsplager? Er det bare en myte eller hva?

Har bare hørt om de, men aldri sett de. Mange sier at vi som ikke har disse typiske plagene burde være overlykkelige som slipper unna........Men......Man har jo lyst til å føle seg litt gravid da og ikke bare se at magen vokser.........

Fikk se at jeg var gravid da jeg lå på sykehuset her for noen uker siden, da for det første gikk det opp for meg at jeg venter barn nr 2.

Føler meg ikke gravid i det heletatt........

Er nå på vei inn i 15 uke.

Nå skal det sies at jeg hadde det samme med den første også.

Hmmmmmmm........

Innerst inne så tror jeg heller at jeg vil ha det slik jeg har det nå enn å spy de første mnd.......Høres slitsomt ut det.....Blæh......

Ha en fin dag og lykke til i svangerskapet :o)

Har ingen plager og er 16 uker på vei. Herlig!

Har hørt så masse skrekkelige historier fra venninner som ikke har vært like heldige, så jeg priser meg lykkelig.

Var litt uggen 2 ukers tid, og kastet opp en gang, hatt litt ømme bryster og grått litt av totalt meningsløse ting et par ganger, men alt i alt er jo dette for intet å regne. Føler meg topp, men gleder meg til magen kommer. Den begynner så vidt å synes!

Skal både til legen og høre hjertet for første gang og på ultralyd neste uke, gleder meg sånn......superspennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...