Gå til innhold

Dere som har sett at det er jente på UL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan "så" det ut?

Her så det ut som tre streker,hvor jordmor forklarte det var kjønnslepper og klitoris.

Stemmer det?

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11
Skrevet

Da kan du være sikrere hvertfall. Vi fikk beskjed ganske sikkert om at vi ventet jente.. men fikk aldri "bildebeviset" av de tre strekene.. så der i gården hadde bare pung og tiss gjemt seg litt vekk..

Skrevet

Hos oss lå jenta på ryggen og jordmor viste nedover på babyen fra magen, da vi kom til mellom beina var det "tomt", ingen ekstra ting og tang der nei. Og hun sa dette med 3 streker, og i tillegg så viste hun at i magen til babyen lå to prikker som er egglederne..

Så jordmoren var temmelig sikker på at det var jente i min mage sist ja..

Denne gangen er jeg spent på om det er jente eller gutt.. Skal ikke på UL før 4 oktober, så det er litt å vente ja.. Håper at babyen ikke er sjenert og vil vise hemmeligheten sin frem..!!

Skrevet

Jepp, hos oss stemmer det. eeeh... dvs vi vet jo ikke 150% før knøttet kommer ut i januar, egentlig :) Men altså, har vært på tre ul og alle påsto det var jente. Nå på siste ul fikk jeg i tillegg se de tre strekene, og på måten vi fikk se oppover fra beina, opp gjennom underlivet og oppi magen, så skal det godt gjøres om en utovertiss har gjemt seg der ja! Hun viste seg veldig godt fram, så til og med vanlige lille meg kunne se at det var ei jente og ikke en gutt :)

Skrevet

Okei,da venter vi nok mest sannsynlig ei jente:-)

Så ut som vi så rett på her også,og jordmor virket jo sikker.Men,hørte det var ei som sa de så kun to streker når det var jente?!

Men,det virker nå som om de fleste her har fått "sett" tre streker da:-)

HI

Skrevet

Vi så disse streken vi også :-) Og her var det også fri utsikt oppvover, så hvor en eventuelt tissefant skulle gjemt seg skjønner ikke jeg.

Skrevet

var på ul i uke 23, fikk se skjermen da hun sa at det ser ut som en jente ja....var ikke to streker til meg, men to hvite kjønnslepper sikkert da....el runde flekker...nå ble jeg litt urolig, kanskje det var pungen isteden...?? Noen som har opplevd samme å så få en gutt?

Skrevet

Jeg var på ultralyd i uke 19. Var litt utydelige bilder, men det kunne se ut som jente pga. 2 streker sa jordmora... vi fikk se de 2 strekene også. Trodde kanskje det var kjønnsleppene, men begynner å lure nå. Jordmora var ikke sikker. Kan hende de 2 strekene var eggstokkene eller noe? Hvis det blir jente da.. Umulig å si egentelig for minsten ville ikke ligge stille et sekund :-)

Skrevet

vi fikk også se tre streker og jordmor tippet da at det var jente.men nå er det noen som sier at det er tre streker på gutt også??

Skrevet

Jeg har fått høre om mange som har fått vite jente , men ut kommer det alikavel gutt..Vi har fått vite gutt og da trodde jeg at jeg var sikkra....Men nå kunne ei venninne fortelle meg at hun hadde fått vite gutt ei uke før termin, men ut kom det ei jente..Hvordan er det mulig da ??? Nei, her blir det nøytrale klær til babyen er født .

Skrevet

Vi så tre streker her også, og det er jente sa jordmor.

Sist gang så vi ikke tre streker, men hvite flekker. Da tvilte jordmor fordi slike hvite flekker kan være pungen til en evt gutt. Jeg fikk også beskjed om at det var gutt, når jeg var på ultralyd ved termin. Men ut kom det en jente gitt! :)

Tror all kjønnsbestemmelse ved vanlig ul skal tas med en klype salt. Det eneste sikre er visstnok når en ser en tydelig tissefant, den kan faktisk være errigert, og da , ja da er det jo ingen tvil! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...