Marimari Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Har jobbet hele tiden - noe 50 % pga ryggplager, som har gjort at de kreftene jeg har hatt har gått til jobb. Har egentlig trives med det. Men nå har jeg akkurat startet i uke 35 og var innom for å begynne å se på vogn, stellebord, seng osv (har ingenting av de større tingene) og er midt i oppussing. Og de fortalte meg at det fort er 4-6 uker levering på ting. Hm. Dette kan bli tight. Og jeg aner ikke hva jeg vil ha. Det er jo det som tar tid! Flere som er like trege som meg? Beroligende ord eller bør jeg seriøst skjerpe meg?
Tiddelidu Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Personlig hadde jeg nok begynt å bli litt stresset er jeg redd... Man vet jo aldri når fødselen setter i gang, og siden det var litt leveringstid... Men på en annen side så kjenner jeg ei som fødte uten å "vite" hun var gravid. Tviler på hun hadde NOE klart før fødsel, men klarte seg allilkevel.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Andre butikker har det kanskje inne?! Vi har handlet alt snart, men har enda ikke opplevd at de måtte bestille for oss.
Skrømti Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Jeg ville også tatt turen innom andre butikker for å sjekke om de kanskje ikke har leveringstid, så slipper du iallefall å tenke på det!
2 søte Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 jeg og fikk beskjed at det var kjempe lang leveringstid på alt dette, men når jeg hadde kjøpt det og sånn så kom det veldig fort! vognen sa de kunne ta 4-6uker den kom etter 2-3uker... men jeg tror jeg hadde begynt å stresse litt selv nå hadde det vert meg. men du klarer deg uansett om ikke alt er i hus:) seng og vogn er jo det viktigste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå