Gå til innhold

Juli: Hvem bruker Barnehage?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjør ;-)

Og etter en litt tøff tilvenningsperiode ( som kanskje var værst for mor ) er Nora nå ganske så fornøyd med barnahge livet :-)

Skrevet

Ingen bhg trenger det itte. Jeg jobber kvelden og gubben dagen så det er alltid en hjemme. Og da han har to eldre søsken så får han lekt masse!!

Skrevet

Vi begynner i barnehage onsdag:/ gruer meg må jeg si...Men vet at lillegutt vil ha godt av det! Jeg skal være hjemme torsdager med han....;o) GODT!

Skrevet

Her begynner tulla i en liten barnehage på stedet. Samme som jeg gikk i faktisk..

Skrevet

veslemor begynte i bhg for to uker siden. hun er bare blid og fornøyd... :-)

Skrevet

Mini har vært 2,5 uke i bhg og trives godt! Hun går sammen med storebror og har vært blid og fornøyd siden hun var der første dag. Vi hadde tyvstartet litt med å bruke god tid når storebror ble hentet og levert slik at hun var godt kjent før sin første dag.

Skrevet

Gutten vår er i barnepark i fire timer og hos dagmamma et par timer. Det er egentlig ganske kjekt siden hennes barn går i samme barnepark så hun både kjører og henter. Han koser seg som bare det. Han er i bedre humør enn noen sinne.

Skrevet

Junior begynte i barnehagen i midten av august og han stortrives!! Tilvenningen gikk knirkefritt, ingen tårer når mamma eller pappa går... Vi får se om han endrer holdning når neste baby kommer i januar, men for meg som er 100 % sykemeldt i dette svangerskapet også er det veeeldig deilig at han er i barnehagen nå :o)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...